کد خبر: ۲۷۰۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
پرسپوليسي‌ها همچنان مدعي‌اند که از حسين ماهيني بابت مبلغي که اين فصل به او داده اند، طلبکارند. اين در حالي است که حسين ماهيني معتقد است اين فصل هيچ پولي دريافت نکرده که بخواهد آن را به باشگاه برگرداند.

 

به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، داستان این اختلاف بر سر 400 میلیون تومان ناقابل است. ماهینی از ابتدای فصل تاکنون مبلغ 400 میلیون تومان دریافتی داشته است. این در حالی است که مبلغ زیادی را نیز بابت فصل گذشته طلبکار است. حال از نگاه ماهینی این 400 میلیون تومان پولی است که باشگاه بابت طلب فصل گذشته اش به او پرداخت کرده و با توجه به طلبی که از لیگ قبل دارد، این پرداختی ها بابت اختلافات فصل گذشته اش است. از این رو لزومی ندارد این 400 میلیون تومان را به باشگاه برگرداند چرا که همچنان به رغم دریافت این مبلغ و احتساب آن به پای مطالبات فصل گذشته اش هنوز از باشگاه طلبکار است. اما باشگاه پرسپولیس پایش را در یک کفش کرده که این 400 میلیون تومان پولی است که بابت این فصل به او داده شده و جزو مطالبات فصل گذشته ماهینی نیست. آنها در اسنادشان هم اشاره دارند که این پول برای مطالبات و قرارداد او در لیگ چهاردهم است و مطالبات او در فصل گذشته (لیگ سیزدهم) قرار بود به او پرداخت شود که نشده و باید برود در صف بقیه طلبکاران.

نگاهی به این اختلاف نشان می‌ دهد که کل ماجرا بر سر 400 میلیون تومان است. اگر باشگاه پرسپولیس بر طبق اسنادی که دارد ثابت کند که این مبلغ 400 میلیون تومان را برای قرارداد این فصل به ماهینی داده بازیکن فعلی ملوان محکوم خواهد شد و باید عین این پول را به سرخپوشان برگرداند. در غیر اینصورت پرسپولیس نمی‌ تواند پولی از ماهینی بگیرد. حال به نظر شما اثبات این ادله از سوی سرخپوشان با توجه به اینکه تمام مدارک در اختیار آنهاست، کار سختی است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها