کد خبر: ۲۷۰۷۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
هافبک صباي‌قم تاکيد کرد هيچگونه بحثي با مربي تيمش نداشته است.

 

به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته گفته شد در خلال بازی تدارکاتی صبا و راه‌آهن، ایوب کلانتری هافبک قمی‌ها با میلاد محمدی از تیم حریف درگیر شد که منجر به اخراج او از زمین بازی شد و او از شدت ناراحتی پیراهن خود را بر زمین انداخته و همچنین با مربی‌اش ساکت الهامی درگیری پیدا کرده است.

ایوب کلانتری در این خصوص به "ورزش سه" می‌گوید: درگیری آن چنانی نبود. بحث ساده‌ای بود که در اکثر بازی‌ها بین بازیکنان پیش می‌آید. صحبتی بین من و بازیکن حریف پیش آمد و افراد دیگر شلوغش کردند و گفتند من به او سیلی زدم تا به یک بمب خبری تبدیلش کنند.

او ادامه داد: هیچ بحثی با آقا ساکت نداشتم. ایشان مربی من است و همیشه به او احترام گذاشتم. هیچ وقت به کسی که مربی‌ام است توهین نکردم.

هافبک صبا با بیان اینکه به ما گفته بودند بعد از بازی پیراهن‌ها را تحویل دهیم اظهار داشت: با بیرون رفتنم این کار را کردم ولی پیراهنم را به زمین نکوبیدم. متاسفانه حرف‌هایی که مطرح شد بزرگنمایی است و صحت ندارد.

کلانتری در مورد پیشنهاداتش می‌گوید: با باشگاه صبا قرارداد دارم و اگر پیشنهادی داشته باشم این مسئولان هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند. تا آخرین روزی که با صبا قرارداد دارم در اختیار آن‌ها هستم و اگر تیمی پیشنهاد دارد باید با باشگاه صحبت کند.

او پیرامون اینکه گفته می‌شود به خاطر جدا شدن از صبا آن اتفاق در بازی با راه‌آهن رخ داد، خاطر نشان کرد: اصلا چنین چیزی را تایید نمی‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها