کد خبر: ۲۷۰۵۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: با انتقال محمد بايرامي به تراکتور‌سازي کار ما در نقل و انتقالات به اتمام مي‌رسد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رسول خطیبی در مورد اینکه آیا معاوضه مهرداد بایرامی و محمد ابراهیمی با یکدیگر قطعی شده است عنوان کرد: دوست داریم اتفاقی بیفتد که باعث کمک به تیم‌های تبریزی شود. اینکه دو تیم رفاقت نزدیکی دارند یک حسن بسیار بزرگ است. در واقع می‌خواهیم حسن نیت‌مان را به یکدیگر نشان دهیم و اگر این اتفاق بیفتد برای هر دو تیم خوب است.

وی افزود: اگر انتقال مهرداد بایرامی به تراکتور‌سازی اتفاق بیفتد دیگر با اضافه شدن او، شجاع خلیل‌زاده، حمودی و سینا عشوری، ورود و خروج دیگری نخواهیم داشت و کار ما در نقل و انتقالات این فصل به پایان می‌رسد.اسامی دیگری که مطرح می‌شود صحت ندارد و ما با همین ترکیب به کارمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی تراکتور‌سازی در رابطه با اینکه گفته می شود سعید دقیقی، محمد نصرتی و احمد عبدالله‌زاده هم احتمال دارد به تراکتور‌سازی بیایند خاطرنشان کرد: این نفرات بازیکنان محترمی هستند. دقیقی و نصرتی در ابتدای فصل در لیست ما قرار داشتند اما اکنون صحبتی در مورد حضور آنها مطرح نیست. من برای این بازیکنان آرزوی موفقیت دارم اما خدا را شکر تیم‌مان کامل است و با همین ترکیب به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه آیا انتقال مهرداد بایرامی فقط در صورت معاوضه با محمد ابراهیمی انجام می‌شود تصریح کرد: اگر ابراهیمی دوست داشته باشد می‌تواند به گسترش فولاد برود و این مسئله در اختیار خود او است. ابراهیمی برای ما زحمت کشیده و بازیکن بسیار باارزشی است. اگر او دوست داشته باشد بماند ما این بازیکن را به راحتی از دست نخواهیم داد و فقط اجازه می‌دهیم به گسترش فولاد تیم همشهری‌مان انتقال پیدا کند تا کمکی برای آنها باشد وگرنه محمد ابراهیمی بازیکن بسیار با ارزشی است که می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا حضور ابراهیمی در گسترش فولاد قطعی شده است تصریح کرد: در جریان این موضوع نیستم اگر خود ابراهیمی راضی باشد این اتفاق می‌افتد.

سرمربی تراکتور‌سازی در رابطه با اینکه گفته می‌شود تراکتور‌سازی کهکشانی شده است عنوان کرد: ما از ابتدا کهکشانی بودیم و خیلی‌ها این موضوع را نمی‌دانستند. صحبت کهکشانی بودن مطرح نیست. ما تیم کامل، منظم و باانضباطی هستیم و تا پایان فصل هم برنامه داریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

خطیبی در رابطه با اینکه در صورت پیروزی مقابل نفت تهران به مقام قهرمانی نیم‌فصل می‌رسند گفت: قهرمانی نیم‌فصل در اولویت ما نیست برنامه تراکتورسازی ارائه بازی خوب تا پایان فصل است و ما می‌خواهیم در نهایت به موفقیت برسیم. هدف اصلی ما موفقیت در کل فصل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها