کد خبر: ۲۷۰۴۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
مربی پرسپولیس گفت: «به زودی تصمیم خاصی در مورد بازیکنان متخلف اتخاذ می شود.»
حسین عبدی در رابطه با آرای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه 2 میلیونی اش اظهار داشت: «متاسفانه در دیدار با گسترش فولاد داور مرا به اشتباه اخراج کرد و باشگاه باید به این ماجرا اعتراض کند. هیچ اتفاقی در آن صحنه رخ نداد و حتی داور چهارم نیز از اخراج من تعجب کرد. نمی دانم کمیته انضباطی بر چه اساسی رای داده زیرا فیلم بازی هم موجود است. جای اعتراض برای ما محفوظ است و کمیته استیناف می تواند رای دیگری بدهد.»

 

وی ادامه داد: «فکر می کنم کمیته انضباطی نیز از روی گزارش ناظر بازی رای داده که البته در آن ذکر نشده من یک جلسه محروم هستم. به نظرم با اینکه اخراج شدم اما باید در رای کمیته انضباطی محرومیت من از بازی بعدی که دربی است، ذکر می شد.»

 

مربی پرسپولیس در مورد وضعیت تیمش تصریح کرد: «چند مصدوم داریم که شرایطشان رو به بهبود است. همه چیز خوب پیش می رود و امیدوارم که تا روز بازی مشکل خاصی پیش نیاید.»

 

وی در واکنش به اظهارات جعفرکاشانی، عضو کمیته انضباطی که اعلام کرده جریمه در انتظار بازیکنان متخلف نیست، گفت: «قطعا به زودی تصمیم خاصی در مورد این بازیکنان گرفته می شود. یک بخش کمیته انضباطی به نصیحت بازمی گردد و بخش دیگر نیز دیسیپلین و جریمه خواهد بود.»

 

عبدی در پایان در واکنش به انتقادات افشین پیروانی گفت: «هر کسی مسئولیت صحبت های خودش را دارد. فکر می کنم دوستان دیگر باید رعایت کنند و قبل از بازی به این مهمی به پرسپولیس بیشتر اهمیت بدهند. من نمی گویم احترام کسی را نگه دارند، بلکه بهتر است احترام پرسپولیس را نگه دارند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها