کد خبر: ۲۷۰۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۰
به گزارش فارس، همزمان با ادامه اعتراضات جنبش وال استريت تصاوير جديدي از خشونت پليس آمريكا منتشر مي‌شود كه در آن يك پليس به دهان يك زن ضربه مي‌زند.

اين درگيري زماني آغاز شد كه يك جوان پرچم آمريكا را در پارك "زاكوتي" نصب كرد كه پليس با خشونت وي را مورد ضرب و شتم قرار داد.

همزمان يك زن ميانسال درحالي كه بخشي از قانون اساسي آمريكا را مي‌خواند كه در آن بر آزادي بيان تاكيد شده، يك پليس با ضربه‌اي به دهانش او را به سويي پرتاب مي‌كند كه اين مسئله خشم همراهان وي را در پي داشت.

اين درحالي است كه معترضان اعلام كرده‌اند كه طي روزهاي آينده موج جديدي از اعتراضات را آغاز خواهند كرد.
 
زن دستور دادگاه نيويورك مبني بر عدم اجازه پليس براي اخراج تظاهركنندگان از پارك زاكوتي را به پليس نشان مي‌دهد اما با بي‌اعتنايي آن‌ها مواجه مي‌شود.
 
پليس آمريكا در روزهاي اخير طرح ضربتي را به اجرا درآورده تا با معترضان وال استريت برخورد كند و در اغلب شهرهاي كمپ‌هاي معترضان را جمع آوري كرده است.

پليس با خشونت تمام تظاهرات كنندگاني را كه در پارك زاكوتي شهر نيويورك چادر زده بودند شبانه مورد حمله قرار داد و آنها را از اين پارك اخراج كرد و هركسي را كه مقاومت مي‌كرد مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد.

تظاهرات كنندگان آمريكايي با اين وجود اعلام كرده‌اند كه دوباره باز خواهند گشت و در روزهاي آينده تظاهرات گسترده‌اي را دوباره آغاز خواهند كرد.

كاربران مي‌توانند فيلم مربوطه را اينجا مشاهده كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها