کد خبر: ۲۷۰۳۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
هافبک عراقی تیم استقلال گفت: «اگر در بازی بعدی عراق شکست بخوریم بلافاصله به ایران می آیم.»
به گزارش پایگاه 598، جاسم کرار درباره شکست تیم ملی عراق در بازی با کویت در نخستین بازی از بازی های کشورهای عربی عنوان کرد: «متاسفانه در دقیقه 90 گل خوردیم. واقعا گل بدی خوردیم. فکر می کنم بازیکن کویت در آفساید بود. داور هم باید یک پنالتی برای ما می گرفت. البته فهد، زنننده گل کویت از دوستان صمیمی من است و خیلی ها من را با او اشتباه می گیرند.»

 

وی درباره اینکه در این بازی در ترکیب اصلی تیم ملی عراق حضور نداشت و در دقیقه 82 وارد زمین شد گفت: «قرار نبود در این بازی من به میدان بروم. از کادر فنی هم خواسته بودم که از بازی بعدی در ترکیب اصلی قرار بگیرم. در آخرین تمرین تیم ملی عراق از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی شده بودم. امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنم.»

 

هافبک تیم ملی عراق درباره اینکه با این شکست وضعیت عراق در ادامه مسابقات چطور می شود گفت: «امیدوارم بازی عمان را ببریم و در مسابقه آخر مقابل امارات هم به پیروزی برسیم تا از گروه صعود کنیم.»

 

هافبک استقلال درباره اینکه چرا در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال شرکت نکرد اظهار داشت: «این موضوع را با باشگاه هماهنگ کرده بودم. وقتی جلسه برگزار شد من در ایران نبودم و مدیر برنامه هایم جای من به جلسه رفت.»

 

وی درباره اینکه چه زمانی به ایران بازمی گردد گفت: «با توجه به قوانین فیفا، 12 روز در اردوی تیم ملی هستم. اگر در بازی بعدی عراق شکست بخوریم بلافاصله به ایران می آیم. البته اگر صعود کنیم و به مراحل بالاتر برویم تا زمان دربی هم به ایران نمی آیم.»

 

کرار درباره اینکه از قول وی نقل شده بود که اگر استقلال او را نمی خواهد باید پول دوسالش را بدهد گفت: «من پس از بازی تراکتورسازی فقط دو مصاحبه انجام دادم. گفته ام استقلال و قلعه نویی را دوست دارم و بر اساس قرارداد تا دو سال آینده در این تیم می مانم.»

 

وی درباره اینکه گفته می شود 10 درصد از قراردادش کسر شده است اظهار داشت: «برای چه باید جریمه شوم؟ هنوز هم می گویم نباید جریمه شوم. اگر مقصر بودم و باشگاه تشخیص داد آن وقت من را جریمه کنند.»

كاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها