کد خبر: ۲۷۰۲۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
تمرين تيم‌ملي در حالي از ساعت 10:30 امروز برگزار شد که در آن ملي‌پوشان با ماکت تيم‌ملي کره تمرين کردند.
به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای تمرین بازیکنان بدن هایشان را گرم کردند و سپس با دستور کادرفنی خبرنگاران زمین را ترک کردند تا کادرفنی تمرین تاکتیکی برای بازی با کره را آغاز کنند.

بعد از اینکه بازیکنان بدن هایشان را گرم کردند کی‌روش 11 میله پلاستیکی به جای بازیکنان کره را در زمین قرار داد و ترکیب تیم‌ملی را هم از طریق همین میله های پلاستیکی در نیمه دیگری از زمین قرار داد. در این تمرین کی‌روش به بازیکنان آموزش داد که چطور در فضای بین بازیکنان کره حرکت کنند و بتوانند حمله های آنها را با استفاده از پوشش مناسب دفع کنند. کی‌روش به نوعی در تمرین امروز شکل بازی تیم‌ملی کره را در زمین شبیه سازی کرد.

در بخش آخر تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و در 2 تایم 40 دقیقه ای با هم بازی کردند، بازیکنان اصلی تیم‌ملی در دو تیم پخش بودند و بازیکنان در ترکیب مدام جایشان را در تیم ها عوض می‌ کردند تا تمام بازیکنان به هماهنگی مطلوب برسند.

کی‌روش در طول بازی روی سکوها نشسته بود و عملکرد ملی‌پوشان را از بالا تحت نظر گرفت. او بین دو نیمه به پایین آمد و به ملی‌پوشان دستورات تاکتیکی داد، کی‌روش از بازیکنان خواست بعد از دست دادن توپ پوشش لازم را داشته باشند تا بتوانند دوباره توپ را پس بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها