کد خبر: ۲۷۰۲۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
هفته قبل بود که "ورزش سه" طي خبري اختصاصي اعلام کرد که باشگاه پرسپوليس به دنبال دريافت پول از حسين ماهيني، مهرداد پولادي و سيدجلال حسيني است. خبري که با واکنش هاي متفاوتي مواجه شد.
به گزارش "ورزش سه"، مسوولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی مبلغی بیشتر از قرارداد فصل گذشته شان دریافت کردند و به همین خاطر باید این پول را برگردانند ضمن اینکه حسین ماهینی نیز با توجه به مشکل نبودن کارت معافیتش و انتقال به ملوان باید مبلغ قرارداد این فصلش را طبق اعلام سازمان لیگ، به باشگاه برگردانند.

انعکاس این خبر در "ورزش سه" واکنش های متفاوتی را به همراه داشت، مسوولان باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید کردند اما ماهینی و سیدجلال به این خبر واکنش نشان داد. سیدجلال حسینی در گفت‌وگویی که با "ورزش سه" داشت صراحتا اعلام کرد که هیچ مبلغی را به پرسپولیسی ها بدهکار نیست و این اظهارات بیشتر زاییده تفکرات علیرضا رحیمی مدیرعامل اسبق این باشگاه است. به گونه ای که حتی سیدجلال اعلام کرد؛ اگر این ادعاها ادامه پیدا کند واکنش تندتری را نشان خواهد داد. از سوی دیگر مدیربرنامه های حسین ماهینی نیز امروز در گفت‌وگو با دیگر سایت های خبری، مدعی شد که باشگاه پرسپولیس در این فصل نه تنها پولی به ماهینی پرداخت نکرده بلکه قرارداد فصل قبل او را هم به طور تمام و کمال نپرداخته است پس چگونه مدعی دریافت پول از این بازیکن است.

در این میان اظهارنظر رئیس هیات مدیره پرسپولیس نیز در نوع خود جالب به نظر می‌ رسید؛ حمیدرضا سیاسی با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ اسپانسر و حامی مالی ندارد و خرج و مخارج این باشگاه را از جیب می‌ پردازد، در اظهارنظری تاکید کرده که پرسپولیس از هر 3 این بازیکنان طلبکار بوده و سیدجلال، ماهینی و پولادی باید پولشان را برگردانند. حال باید دید این اختلاف نظر مالی در نهایت به کجا خواهد رسید؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها