کد خبر: ۲۷۰۲۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس اين روزها همراه تيم‌ملي براي رويارويي با کره جنوبي آماده مي‌ شود و فعلا در حال و هواي ديدار دوستانه تيم‌ملي با کره جنوبي است نه دربي تهران.
نوری در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خودش در تیم‌ملی گفت: خدا را شکر هم شرایط من خوب است و هم شرایط بقیه بچه ها، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌ گذاریم و همه جوره آماده دیدار با کره هستیم.

کاپیتان پرسپولیس افزود: کره ای ها در دو بازی رفت‌وبرگشت مقدماتی جام‌جهانی مقابل ما شکست خوردند و مطمئن باشید فقط و فقط برای جبران این شکست ها پا به تهران می‌ گذارند. به قول خودشان می‌ خواهند انتقام بگیرند و به همین خاطر یک بازی محکم و فوق العاده برای ما از نظر تدارکاتی محسوب می‌ شود.

نوری ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است، بازیکن مصدوم می‌ رسند و با تمام قوا مقابل این حریف دیرینه آسیایی قرار می‌ گیریم، امیدوارم هواداران فوتبال دوست کشورمان هم بیایند و تیم کشورشان را تشویق و حمایت کنند.

از نوری درباره دربی می‌ پرسیم که پاسخ می‌ دهد: فعلا در مورد دربی دوست ندارم صحبت کنم در حال حاضر تمام تمرکز من روی بازی با کره جنوبی است، انشاالله بعد از بازی با کره در مورد دیدار با استقلال هم صحبت خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها