کد خبر: ۲۷۰۲۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال با بيان اينکه هنوز داور دربي مشخص نيست، تاکيد کرد: ما هرگز داوري دربي را نوبتي انتخاب نمي‌کنيم.
به نقل از مهر، حسین عسگری در خصوص انتخاب داور دربی پایتخت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما گزینه‌ها را انتخاب کردیم. در واقع شش، هفت نفر هستند که می‌توانند این بازی را قضاوت کنند و در روزهای آخر با بررسی تمامی جوانب تصمیم نهایی را برای انتخاب داور دربی خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه جهانبازی عنوان کرده "نوبتی هم باشد نوبت من است دربی را قضاوت کنم"، خاطرنشان کرد: چرا باید نوبتی باشد؟ نه در دربی حتی در دسته دو و سه هم از این خبرها نیست. هر کسی قوی باشد و توانایی قضاوت در این مسابقه را داشته باشد، می‌تواند کاندیدای اصلی باشد.

رئیس دپارتمان داوری اضافه کرد: طبق مقررات فیفا و کنفدراسیون آسیا یک داور حق مصاحبه و اظهار نظر در خصوص بازی و چیدمان داوری را ندارد، بنابراین حرف وی کاملا تخلف است. مگر ترکی، فغانی یا پیش از آن صالحی و نظری چندین بار دربی را سوت نزده‌اند؟ آیا آنها نوبتی قضاوت کردند؟ اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی نام داور دربی را اعلام خواهید کرد؟، یادآور شد: من عنوان کردم چند داور داریم که کاندیدا هستند اما صبر می‌کنیم تا در فاصله دو سه روز مانده به بازی آخرین شرایط را بررسی کنیم. همین حالا نام فغانی از فهرست کاندیداها خارج شده، چونکه باید برود مسابقات سوزوکی کاپ را قضاوت کند. ممکن است اتفاقات غیر فنی هم باعث شود تا نام برخی دیگر از لیست خارج شود.

عسگری با ابراز رضایت از عملکرد ترکی در بازگشت دوباره به عرصه داوری در خصوص احتمال اضافه شدن نام برخی داوران دیگر گفت: بعید است در نیم فصل نام داور دیگری را به لیست خود اضافه کنیم زیرا از نظر کمی شرایط خوبی داریم مگر اینکه یک استثنا پیدا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها