کد خبر: ۲۷۰۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
مدیرکل ازدواج وتعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اعطای کارت جهیزیه به زوج‌های جوان هنوز نهایی نشده است، اظهار کرد: به منظور اعطای این کارت به دنبال روند محتوایی جدیدی هستیم.
به گزارش پایگاه 598، دکتر بهمن بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری یکی از بانک‌های معتبر دولتی و هماهنگی با وزارت صنایع، همکاری تولید کنندگان داخلی را جلب کنیم و وزارت ورزش و جوانان این کار را تسهیل می‌کند.

وی افزود: جلسات کارشناسی مقدماتی کارت جهیزیه برگزار شده و دستگاه‌های مربوط به این حوزه با اعطای این کارت به زوج‌های جوان موافق هستند. در حال حاضر مشغول تدوین راهکار اجرایی به منظور دستیابی به روند معقولی برای حصور نتیجه هستیم.

مدیرکل ازدواج وتعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تسهیلات به اندازه‌ای باشد که افراد بتوانند جهیزیه کاملی را از تولیدات داخلی تهیه کنند و حداقل سود ممکن از سوی بانک‌ها در نظر گرفته شود ضمن اینکه تولید کنندگان نیز تخفیف ویژه‌ای به زوج‌های جوان بدهند.

بهمنی درباره طرح همیاران ازدواج اظهار کرد: وزارتخانه‌های علوم و بهداشت در حال انجام کارهای کارشناسی این طرح هستند و این موضوع باید در معاونت آموزشی این وزارتخانه‌ها انجام شود.

بهمنی در پایان گفت: لازم است استادان شرکت کننده در این طرح شناسایی شوند و هر ترم حکم آن‌ها برای ارائه مشاوره به دانشجویان تمدید و اینکار جزئی از عملکرد آموزش استادان شود. البته در حال حاضر استادان دانشگاه به صورت سازمان نیافته به دانش آموزان خود مشاوره می‌دهند، اما ما در صدد ساختارمند کردن این کار هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها