کد خبر: ۲۷۰۰۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۳
هافبک استقلال گفت: «فعلا منتظر تصمیم کمیته پزشکی هستم تا ببینم به دربی می رسم یا نه.»

مهدی کریمیان درباره شرایط استقلال اظهار داشت: «خدا را شکر شرایط خوبی داریم و از روز گذشته تمریناتمان را از سر گرفته ایم و خود را آماده دیدار با پرسپولیس می کنیم. دیدار سختی برابر پرسپولیس داریم. این حساس ترین بازی فصل است و باید به خاطر هواداران و رسیدن به صدر جدول در این دیدار به پیروزی برسیم.»

هافبک استقلال درباره آخرین وضعیت خود گفت: «وضعیتم نسبت به گذشته تغییری نداشته و شرایطم مثل ۱۰ روز گذشته است. آخرین بار که هفته گذشته به حوزه نظام وظیفه مراجعه کردم قرار شد کمیسیون پزشکی تشکیل جلسه دهد تا درباره من تصمیم گیری شود.»

کریمیان در خصوص غیبت احتمالی خودش و محرومیت کرار در دربی تصریح کرد: «متأسفانه کرار به دلیل محرومیت نمی تواند در این دیدار حضور پیدا کند. من هم فعلا منتظر تصمیمی کمیته پزشکی هستم. خیلی دوست دارم در این دربی به میدان بروم چون کرار هم نیست و دست کادر فنی در میانه زمین خالی است. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در دربی بازی کنم.»

کاپ، وی درباره اینکه دربی چه بازی از کار در می آید گفت: «امیدوارم در پایان بازی استقلال برنده باشد. همچنین امیدوارم که یک فوتبال زیبا را از هر دو تیم شاهد باشیم. البته نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد ولی هرچه می شود امیدوارم که به نفع استقلال تمام شود.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها