کد خبر: ۲۶۹۹۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: کميته فني و توسعه فدراسيون فوتبال به همراه کميته رسانه‌ها تاکنون هيچ برنامه‌اي را براي حضور تيم ملي در جام ملت‌ها به هيئت رئيسه ارائه نکرده است.
به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بیشتر مباحث ما در جلسه هیئت رئیسه در خصوص مسائل مالی بود و یک پیش گزارشی توسط حسابرس قانونی فدراسیون فوتبال به هیئت رئیسه ارائه شد.

وی افزود: به این دلیل که به هیئت رئیسه پیش گزارش ارائه شد, خزانه‌دار و سیستم مالی این پیش گزارش را بررسی می‌کردند و پاسخ را به هیئت رئیسه می‌دادند. مقرر شد بعد از اینکه پاسخ‌های لازم و مستندات از سوی امور مالی فدراسیون به حسابرس قانونی ارائه شد و گزارش نهایی به هیئت رئیسه ارائه شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال المپیک گفت: در خصوص این موضوع در هیئت رئیسه بحثی نشد چرا که اساسنامه می‌گوید انتخاب مربی تیم‌های ملی در هر رده‌ای برعهده کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال است که در نهایت با پیشنهاد رئیس فدراسیون به تصویب هیئت رئیسه می‌رسد.

قنبرزاده درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا و برنامه‌هایی که پیش رو، عنوان کرد: یکی از مهمترین بحث‌های ما در هیئت رئیسه حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود. کمیته فنی و توسعه می‌بایست برنامه منظم و مدوین را به هیئت رئیسه فدراسیون ارائه می‌کرد تا بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. اگر برنامه اشکالاتی داشت باید تصحیح شود اما تاکنون هیچ برنامه‌ای نه از سوی کمیته فنی و نه از سوی کمیته رسانه‌ها برای حضور تیم ملی در جام ملت‌ها ارائه نشده است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فشرده‌تر شده و همچنین جام حذفی را پیش رو داریم، سعی کردیم با برنامه‌ای متمرکز پیش برویم چرا که ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم. باید با برنامه مدون پیش برویم تا به مشکل نخوریم.

وی درباره مشکلات مالی نفت تهران خاطرنشان کرد: انجام تعهداتمان نسبت به قرارداد ورزشکاران نسبت به گذشته کمی تغییر کرده و ما از تعهداتمان عقب هستیم. کمتر از 20 درصد به ورزشکاران پرداخت کردیم و قاعدتاً باید تاکنون 40 درصد پرداختی داشتیم که اینگونه نشده است. البته دیروز(چهارشنبه) در شورای عالی وزارت نفت جلسه‌ای داشتیم که تمهیداتی اندیشیده شد و به صورت اضطراری مشکلات مالی بررسی شد و پیشنهاداتی را ارائه کردیم که قرار است به صورت دوفوریتی منابع تامین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها