کد خبر: ۲۶۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
پیشكسوت فوتبال پرسپولیس گفت: «طرف 50 میلیون تومان را یکجا ندیده حالا قرارداد میلیاردی می‌بندد و باید هم سرش گیج برود.»پیشكسوت فوتبال پرسپولیس گفت: «طرف 50 میلیون تومان را یکجا ندیده حالا قرارداد میلیاردی می‌بندد و باید هم سرش گیج برود.»

به گزارش پایگاه 598، در فوتبال ایران ستارگانی آمدند که تکرارنشدنی هستند... بازیکنانی که همچنان پرطرفدارند و نسل جدید هم آنها را می‌شناسد. یکی از این فوتبالیست‌ها رضا شاهرودی است. وقتی به بهانه سلام نکردن بازیکنان به محمود خوردبین با او تماس گرفتیم، خودش هم دل پردردی داشت:

 

* آقا رضا، محمود خوردبین با ناراحتی و دلخوری گفته برخی بازیکنان امروز پرسپولیس انتظار دارند اول من به آنها سلام کنم.

- واقعاً متأسفم! محمود‌خان بزرگ همه ماست و این مسئله را باید بزرگترهای آن بازیکن بی‌ادب به او یادآوری و گوشزد کنند. بدبختانه احترام‌ها از بین رفته و حتی شنیدم یکی از این بازیکنان دوزاری و بی‌شخصیت بعد از اینکه من پس از برخورد با آنان در هتل آکادمی سلام و علیک کردم، برگشت گفت که این کی بود با ما سلام و علیک کرد؟!

 

* جداً؟ یعنی شما را نمی‌شناخت؟

- نمی‌دانم؛ لابد آن زمانی که رضا شاهرودی فوتبال بازی می‌کرد این آقا توی خانه‌اش تلویزیون نداشت. طرف 50 میلیون تومان را یکجا ندیده حالا قرارداد میلیاردی می‌بندد و باید هم سرش گیج برود.

 

* مثل اینکه خیلی دل پری دارید؟

- نه، اتفاقاً از قول من بنویسید اغلب بازیکنان امروز پرسپولیس بچه‌های مؤدب و باشخصیتی هستند اما به قول محمودخان دو، سه تا بازیکن بی‌شخصیت در تیم وجود دارد که نه بزرگتر سرشان می‌شود و نه کوچکتر.

 

* راستی شما هم در دوران فوتبال؛ شده بود که منتظر سلام کردن محمود خوردبین باشید؟

- اصلاً و ابداً! می‌توانید از همین محمودخان خوردبین بپرسید. من و هم‌نسلان من همیشه به بزرگترها احترام می‌گذاشتیم و در سلام کردن پیشقدم می‌شدیم. تازه زمانی که 100 هزار نفر در استادیوم آزادی ما را تشویق می‌کردند، الان که هزار نفر هم به ورزشگاه نمی‌روند و نمی‌دانم این غرور الکی به خاطر چیست؟

 

* حداقل 5 هزار نفر هم سر تمرینات پرسپولیس حضور داشتند.

- آی گفتی! متأسفانه پول زیاد و مدارا کردن مربیان و مدیران این بازیکنان را مغرور و بی‌ادب کرده است. بخشی به تربیت خانوادگی و محیط زندگی بازیکنان برمی‌گردد و بخشی دیگر هم به مسئولان باشگاه پرسپولیس که به این بازیکنان بها می‌دهند.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها