کد خبر: ۲۶۹۴۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «به هیچ وجه از دایی شکایت نمی کنم زیرا مردم بهترین قاضی هستند.»

به گزارش پایگاه به نقل از جام نیوز، حمیدرضا سیاسی در رابطه با اظهارات علی دایی در برنامه 90 مبنی بر اینکه از رئیس هیات مدیره فایل صوتی دارد که عکس صحبت هایش را ثابت می کند، اذعان داشت: «من هیچ اطلاعی ندارم که دایی از کدام فایل صوتی صحبت می کند زیرا من هیچ وقت و هیچ جا نگفتم که وزیر ورزش دستور داده تا دایی برکنار شود. او اگر راست می گوید این فایل صوتی را بیاورد اما مردم بدانند که هیچ وقت من چنین صحبتی نکرده ام. به نظر می رسد کلا دایی خوب فایل صوتی به دست می آورد اما این بار باید بیاید و پاسخگو باشد زیرا این اظهارات غیرواقعی او جرم است.»

 

وی ادامه داد: «از زمانی که من در هیات مدیره هستم، هیچ گاه بحث برکناری دایی توسط وزیر ورزش مطرح نشده بود. فقط به این نکته توجه کنید که حتی اگر وزیر ورزش نیز به رحیمی دستور می داد که دایی را برکنار کند، او بدون مصوبه هیات مدیره قادر به این کار نبود، پس به طور کل این موضوع منتفی است.»

 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه دایی گفته اعضای هیات مدیره به وزیر وابستگی دارند، تصریح کرد: «اگر اعضای هیات مدیره به وزیر وابسته بودند و وزیر نیز قصد داشت دایی را برکنار کند، از همان ابتدای فصل می توانست او را کنار بگذارد. چنین مساله ای اصلا صحت ندارد و من روی حرف های خودم هستم.»

 

سیاسی در خصوص درخواست رحیمی از وزیر ورزش برای دریافت پول و شرطی که وزیر برای برکناری دایی به گفته خودش گذاشته بود، گفت: «اگر رحیمی از وزیر ورزش پول می خواست باید هیات مدیره را در جریان می گذاشت. ضمن اینکه حتی اگر پول هم دریافت می کرد، بدون امضای من نمی توانست پولی را از حساب باشگاه برداشت کند. من در جریان چنین درخواستی نبودم و هیچ گاه نیز از ابتدای فصل پولی از وزارت ورزش به ما داده نشده است. در ضمن همان زمان که آقایان می گویند، چک برگشت خورده بود، من به رحیمی اعلام کردم که مشکل مالی نداریم و من می توانم هزینه ها را تامین کنم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که قصد دارید از دایی به دلیل اظهاراتش شکایت کنید، گفت: «به هیچ وجه وارد ماجرای شکایت از دایی نمی شوم زیرا مردم خودشان می توانند قاضیان خوبی برای این داستان باشند.»

 

سیاسی همچنین درباره حضورش در کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: «این نشست به موضوع خصوصی سازی و موارد پیش رو اختصاص داشت. مطابق صحبت هایی که مطرح شد مسئولین قول دادند که تا پایان آذر ماه تاریخ  مزایده اعلام شود.»

 

وی درباره اینکه آیا در این مزایده شرکت می کند یا نه گفت: «نه، تحت هیچ شرایطی در این مزایده شرکت نخواهم کرد.»

 

سیاسی درباره اینکه محمد مایلی کهن امروز سرانجام با شکایت دایی راهی زندان شد خاطرنشان کرد: «من از این بابت خیلی ناراحتم. البته شنیدم وکیل دایی گفته است که او حاضر است از شکایتش صرف نظر کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. من خودم هم حتما این موضوع را پیگیری می کنم و امیدوارم مشکل هر چه سریع تر حل شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها