کد خبر: ۲۶۹۲۵۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
رییس سازمان جمع آوری اموال تملیکی گفت: هشت هزار میلیارد ریال اموال متروکه به این سازمان اعلام شد که از این میزان 7500 میلیارد ریال را بنابه تقاضای گمرک عودت دادیم که این امر به معنای آن است که بیش از 7 برابر فروش، کالا به گمرک برگشت داده شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ رییس سازمان جمع آوری اموال تملیکی گفت: هشت هزار میلیارد ریال اموال متروکه به این سازمان اعلام شد که از این میزان 7500 میلیارد ریال را بنابه تقاضای گمرک عودت دادیم که این امر به معنای آن است که بیش از 7 برابر فروش، کالا به گمرک برگشت داده شده است.

اردشیر محمدی روز سه شنبه در بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایرنا، افزود: کالاهایی که در گمرک مهلت قانونی را سپری می کنند و صاحبان آن برای ترخیص مراجعه نکنند، کالای آنها به صورت متروکه به سازمان اموال تملیکی ارایه می شود.

وی ادامه داد: هرچند بخاطر آنکه کشور در شرایط تحریم قرار و مشکلاتی وجود دارد، همکاری هایی با صاحبان کالا صورت می گیرد.

محمدی در خصوص وضعیت اموال قاچاق نیز افزود: در 7 ماهه امسال 68 میلیارد تومان اموال قاچاق تعیین تکلیف شده که این رقم نسبت به سال گذشته 51 درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: عمده کالاهای قاچاق هم که بیشترین رقم را در سال جاری داشته، فروش ویژه طلا و جواهرات، پوشاک ، منسوجات، وسایل سریع الفساد و وسایل ارتباطی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها