کد خبر: ۲۶۹۱۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
کریم انصاری فرد در ابتدای تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از اردوی پرتغال این دومین اردوی ما پیش از جام ملت‌های آسیاست و قرار است هفته آینده یک بازی خوب مقابل کره جنوبی داشته باشیم تا خودمان را برای جام ملت‌ها آماده کنیم.

وی در مورد اینکه تیم کره‌ جنوبی برای انتقام دو شکست خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی برزیل به ایران می‌آید، تصریح کرد: شرایط آن دو بازی با این دیدار تفاوت می‌کند و بازی هفته آینده ما دوستانه خواهد بود. ما همیشه مقابل کره جنوبی خوب بازی می‌کنیم و انگیزه‌های خاصی داریم. امیدوارم در ورزشگاه آزادی تماشاگران ما را تنها نگذارند تا بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه با پیوستن به تیم اوساسونای اسپانیا انگیزه‌اش در حضور برای جام ملت‌های آسیا بیشتر شده است، گفت: من همان انگیزه را که پیش از رفتن به اروپا داشتم اکنون دارم. افتخار هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی را بپوشد. من هم برای تیم ملی انگیزه دارم و امیدوارم پس از اردوی تهران در اردوی آفریقا نیز تمرینات خوبی انجام دهیم تا در بازی‌های جام ملت‌های استرالیا بتوانیم با آمادگی بیشتر حضور پیدا کنیم.

انصاری‌فرد درخصوص وضعیت خود در تیم اوساسونا، گفت: خداراشکر می‌کنم که وارد فوتبال اروپا شدم و شرایطم اکنون خوب است. پس از بازگشت از اردوی قبلی تیم ملی مصدوم شدم و دو بازی را از دست دادم اما خوشبختانه مچ پایم رو به بهبودی است و امیدوارم شرایط ایده آلی پیدا کنم. در حال حاضر روز به روز بهتر می‌شوم و شش روز است که مچ پایم خوب شده و تمرین می‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها