کد خبر: ۲۶۹۰۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
استعفاي من بعد از بازي با ايرانجوان يک تصميم احساسي نبود.
به گزارش پایگاه 598، امجید نامجو مطلق، سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در مورد استعفای خود به «ورزش سه» گفت: هدف من این بود با این کار به تیم شوک دهم اما مدیران باشگاه نظر دیگری دارند و معتقدند که باید بمانم و به کار ادامه دهم تا مسیر نتیجه گیری تیم تغییر کند. من هم چون با باشگاه قرارداد دارم نسبت به این قرارداد پایبند هستم و می مانم و به کار ادامه می دهم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: من مربی ای نیستم که فقط به منفعت شخصی فکر کنم و استعفایم نیز دقیقا به همین خاطر بود. به منافع باشگاه فکر می کردم و گفتم با استعفای خود به تیم شوک وارد کنم. به هر صورت الان دیگر تمایلی ندارم بیش از این در مورد گذشته صحبت کنم و تلاش خواهیم کرد در هفته های آتی تیم بهتر نتیجه بگیرد.

مجید نامجو مطلق در پایان گفت: تیم ما در پنج بازی انجام داده سه امتیاز گرفته، این قابل توجیه نیست اما فراموش نکنید ما خیلی دیر استارت زدیم و بنابراین شروع بازی ها با آغاز تمرینات بدنسازی همراه بود. چنین تیمی برای جا افتادن نیاز به زمان دارد و به واقع این پنج هفته سپری شده بیشتر برای ما جنبه آماده سازی داشت. از این پس تلاش خواهیم کرد که نتیجه بگیریم تا اهداف باشگاه هم محقق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها