کد خبر: ۲۶۹۰۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
محمد عباس‌زاده که به دلیل مصدومیت در آخرین تمرین پیش از رویارویی با گسترش فولاد، بازی با این تیم را از دست داده بود، برای همراهی پرسپولیس در دربی مشکلی ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، این مهاجم مازنی اگرچه در فصل جاری حتی نیمی از تاثیرگذاری‌اش در 6 بازی پایانی لیگ سیزدهم را تکرار نکرده اما به دلیل خالی بودن دست‌های درخشان و همچنین پیشانی خط حمله پرسپولیس، یکی از گزینه‌های همیشگی برای حضور در ترکیب اصلی است.

 

عباس‌زاده به دلیل مصدومیت در بازی قبلی غایب بود اما نتیجه آزمایش‌ها و ام‌آر‌آی گرفته شده از پای آسیب‌دیده‌ او نشان می‌‌دهد که مشکل این بازیکن جدی نیست و حضور او در دربی را هیچ مشکلی تهدید نمی‌کند. مشکل این روزهای محمد عباس‌زاده در واقع چیز دیگری است. چیزی به نام ناهماهنگی با کادرپزشکی تیم. پزشکان تازه‌وارد پرسپولیس مهاجم مصدوم این تیم را تنها گذاشتند و عباس‌زاده مجبور شد شخصا و به تنهایی برای گرفتن ام‌آر‌آی و دریافت جواب آن اقدام کند.

 

گفتنی است همیشه رسم بر این بوده که یکی از اعضای کادرپزشکی بازیکن مصدوم را همراهی کند اما در مورد عباس‌زاده چنین نشد و به نظر می‌‌رسد پزشک سابق راه‌آهن که تازگی‌ها به پرسپولیس پیوسته، راه و رسم برخورد با مصدومان این تیم بزرگ را نمی‌‌داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها