کد خبر: ۲۶۸۴۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
غلامرضا عنايتي کاپيتان پديده ادعا مي کند که آندو فوتبالش را مديون مشهد است و تمام بازيکنان و کادرفني پديده از حضور او در اين تيم استقبال مي کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در روزهایی که آندو به خاطر نگرفتن مطالباتش از استقلال ساز جدایی سر داده است، خبرهایی مبنی بر پیوستن او به پدیده شنیده می شود.

عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: آندو هم مثل خیلی از بازیکنان دیگر فوتبالش را از مشهد شروع کرد و به نوعی فوتبالش را مدیون این شهر است. بازیکنانی مثل خسرو حیدری، مجتبی جباری و محمدرضا خلعتبری بازیکنانی هستند که فوتبال شان را از مشهد شروع کردند. به همین دلیل هم من فکر می کنم مردم مشهد از بازگشت آندو به این شهر استقبال می کند.

او گفت که باشگاه پدیده از آمدن آندو تیموریان به مشهد استقبال می کند: باشگاه پدیده از آمدن آندو تیموریان با مشهد استقبال می کند. همه می دانند آندو چه بازیکنی بزرگی است و من فکر می کنم اگر این انتقال عملی شود آندو می تواند خیلی به تیم ما کمک کند. البته من از صحبت این مساله خبر ندارم ولی به هر حال او بازیکنی است که در جام جهانی بازی کرده و جزو بازیکنان بزرگ فوتبال ما است. من شخصا از آمدن آندو با آغوش باز استقبال می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها