کد خبر: ۲۶۸۴۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
نيمار ستاره برزيلي بارسا در اين فصل با درخشش خود همه معادلات را در بارسا به هم زده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در این فصل ما نیمار دیگری را شاهد هستیم. نیماری که مشکلات فصل گذشته را به فراموشی سپرده و تقریبا در هر بازی برای بارسا یک گل می زند.فصل گذشته نیمار 26 بازی در لالیگا برای بارسلونا انجام داد اما تنها 9 گل برای این تیم به ثمر رساند. در حالیکه در این فصل او پس از گذشت تنها 11 هفته، از آمار گلزنی خود در فصل گذشته پیشی گرفته است.

نیمار بازی اول بارسا مقابل الچه را به دلیل مصدومیت از دست داد. در دو بازی بعدی نیز نیمکت نشین بود اما از بازی چهارم تا بازی مقابل آلمریا از ابتدا به میدان رفت.نیمار در 10 بازی این فصل خود در لالیگا، تاکنون 10 گل برای بارسا به ثمر رسانده و اگر همین روند را ادامه دهد در انتهای فصل به آمار 37 گل زده خواهد رسید.

او هم اکنون سه گل بیشتر از لئو مسی به ثمر رسانده است. از سال 2006 سابقه نداشته که در پایان هفته یازدهم، بازیکنی در بارسلونا بیشتر از مسی گل زده باشد. نیمار در این فصل تاکنون این معادله را به هم زده است.

او روز گذشته در مقابل آلمریا در میان تعجب نیمکت نشین بود اما از نیمه دوم به جای پدرو به میدان رفت و روی پاس سوارز گل مساوی بارسا را 28 دقیقه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند. باید به انتظار نشست و عملکرد این ستاره برزیلی را در ادامه فصل نظاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها