کد خبر: ۲۶۸۴۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
تساوي استقلال مقابل تراکتورسازي هنوز هم حرف و حديث هايي را در پي دارد. محمود فکري مربي استقلال که اعتقاد دارد نتيجه تساوي بدترين نتيجه براي دو تيم بود در اين باره و مسائل ديگر گفت و گويي انجام داد.
به گزارش پایگاه 598، فکری در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت:پس از این بازی صحبت های زیادی در مورد وقت اضافه شد باید بگویم که چندین بار بازیکنان روی زمین افتادند و تعویض هایی صورت گرفت و فکر کنم وقت اضافه ای که گرفته شد درست بود. درضمن در آن 5 دقیقه آن ها هم می توانستند گل برنند ما که دست و پایشان را نبسته بودیم.یک دقیقه مانده به زده شدن سوت ما گل زدیم و برعکس این اتفاق هم می توانست بیفتند.در کل دو تیم به تساوی راضی نبودند.هر دو تیم دوست داشتند که ببرند.

او در مورد تعداد مصدومان استقلال که آمارشان بالا رفته است ادامه داد: مصدومان ما تا دربی می رسند اما متاسفانه کرار جاسم بخاطر محرومیت این بازی حساس را از دست داد. ما که هنوز نفهمیدیم تاریخ دربی چه زمانی است ولی پرسپولیسی ها دوست دارند بیست و هشتم باشد تا بتوانند زمانی که ملی پوشان ما خسته هستند ما را ببرند(با خنده) امیدوارم این بازی یک حالت فانتزی نداشته باشد و کسانی که به تماشای بازی می نشینند لذت ببرند و آن استرس و تلخی و شیرینی دیدار به نتیجه برسد.

فکری در مورد در اختیار نداشتن 7 بازیکن ملی پوش افزود: ما شش بازیکن که در تیم ملی خودمان داریم مگویان هم که به تیم ملی کشور خودش دعوت شده الان که می گویند کرار قرار است به اردو تیم ملی کشورش برود. با این نفراتی که در اختیار داریم کار سخت می شود با این حال باید تلاشمان را بکنیم تا برای دربی آماده شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها