کد خبر: ۲۶۸۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
مهدي شريفي بازيکن سپاهان دعوت نشدنش به تيم ملي را باعث شده که من انگيزه ام بيشتر شود.
به گزارش پایگاه 598، شریفی در گفتگو با "ورزش سه"، از قهرمانی سپاهان صحبت کرد.

نتایج امید باعث شد خط بخورم

اگر من به تیم ملی دعوت نشده ام خب به هر حال حتما سلیقه مربیان تیم ملی است. من هم مثل همیشه تلاشم را می کنم تا بتوانم دوباره به تیم ملی بازگردم. همین مساله انگیزه من را افزایش می دهد. البته من در اردوی قبل خوب بودم. اما خب شاید به اندازه ای که در سپاهان خوب هستم، نتوانستم در تیم ملی خودم را نشان دهم. به هر حال هربازیکن جوانی دفعه اولش باشد به تیم ملی بزرگسالان،دعوت می شود. یک کمی شرایطش فرق می کند. بعد هم آن اتفاقاتی که برای تیم ملی امید افتاد و نتایج ضعیف بود، باعث شد که من خط بخورم.

جام ملتهای آسیا

من هم مثل هر بازیکن دیگری آرزو دارم که اگر شرایط حضور در جام جهانی را نداشتم حتما در جام ملتها بازی کنم. اما خب به هر حال من 4 بازی نبودم. تمام تلاشم را می کنم تا در سپاهان عملکردی داشته باشم که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.

قهرمانی سپاهان

من متاسفانه در لیگ سه اخطاره شدم و دیدار آخر سپاهان را هم از دست دادم. ممکن است که سپاهان قهرمان نیم فصل نشود که فکر هم می کنم قهرمانی در نیم فصل خیلی هم مهم نباشد. اما شما صد در صد مطمئن باشید که سپاهان در پایان لیگ قهرمان می شود.

سنم به امید نمی خورد

در مورد انتخاب آقای افاضلی برای تیم ملی امید. برای او آرزوی موفقیت دارم. من که دیگر شرایط سنی ام به امید نمی خورد. اما بازیکنان خوبی مثل علی کریمی، حسین مرادوند داریم که می توانند برای تیم ملی امید مفید باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها