کد خبر: ۲۶۸۴۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، دانش آموزان با شور و هیجان همیشگی خود و نگاه کنجکاوانه به ترتیب غرفه ها را رصد کرده و از نزدیک با فعالیت رسانه ها آشنا شدند.

برای دانش آموزان که در عصر ارتباطات با انواع وسایل ارتباط جمعی سر و کار دارند، آگاهی از آخرین امکانات رسانه ای و بازدید از غرفه های مختلف نشریات مکتوب جذابیت زیادی داشت.

وجود غرفه ها که به سبک های مختلف تزئین شده، دانش آموزان را به سمت خود می کشاند و آنها مشتاق و جستجوگر به دنبال پاسخ سوالات خود درباره نوع و نحوه فعالیت رسانه ها و خبرنگاران بودند.

حامد عظیمی یکی از دانش آموزان بازدید کننده از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جریان بازدید از غرفه ایرنا گفت: تاکنون از نزدیک شاهد فعالیت رسانه ها نبوده ام و برای من حضور در این نمایشگاه لحظات پربار و جالبی را رقم زده است.

وی اظهار داشت: تنوع و گستردگی رسانه ها این امکان را برای مخاطبان فراهم می کند تا بر اساس سلیقه و علایق خود به سراغ نشریات و خبرگزاری ها بروند.

این دانش آموز ادامه داد: حضور خبرنگاران که در غرفه های خود همزمان مشغول مخابره خبرها هستند و هیجان و تلاش آنها برای ارسال خبرها در کمترین زمان برای من جالب بود و مرا ترغیب کرده تا بیشتر درباره رسانه ها و کار خبری مطالعه و تحقیق کنم.

الناز حسینی دیگر دانش آموز حاضر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نیز از حضور در این فضا ابراز خرسندی کرد و گفت: وجود نشریات متنوع اعم از مجلات، هفته نامه ها، ماهنامه ها، روزنامه ها، خبرگزاری ها و رسانه ملی در این نمایشگاه موجب می شود تا بازدیدکنندگان از نزدیک در جریان کار و فعالیت رسانه ها قرار گیرند.

وی که دانش آموز سال سوم متوسطه است، تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای مختلف به انواع رسانه های جمعی با پیشرفته ترین امکانات مجهز هستند و در کمترین زمان وقایع و حوادث در سراسر دنیا منتشر می شود، ما نیز باید با مجهز کردن رسانه ها به وسایل و فناوری های روز از دیگر رسانه ها عقب نمانیم.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که فعالیت خود را از 17 آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز کرده تا 23 آبان ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها