کد خبر: ۲۶۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
هافبک تیم استقلال گفت: «رتبه نیم فصل اهمیتی ندارد و ما باید آخر فصل قهرمان شویم.»
جاسم کرار درباره بازی آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم که می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما شانس با ما یار نبود و توپ حنیف به تیر دروازه خورد.این بازی یکی از بهترین مسابقات این فصل استقلال بود.»

 

وی در این باره که پس از مدت ها به تبریز برگشته تصریح کرد: «همیشه در تبریز مردم به من لطف داشتند و در این سفر هم همه هواداران تراکتورسازی مرا مورد لطف خودشان قرار دادند. من خاطرات خیلی خوبی در تبریز داشته ام بابت همه این مسایل از همه آنها ممنونم.»

 

کرار درباره اعتراضش به داور و دریافت کارت زرد گفت: «بازیکنان تراکتورسازی در هر نقطه ای از زمین روی من خطا می کردند و کتکم می زدند. حتی در صحنه ای که بازیکن حریف با تکل خشن مرا زد داور به من کارت زرد داد. من به داور گفتم با این کارت زرد دربی را از من گرفتی، اما فغانی سکوت کرد و چیزی نگفت.»

 

وی درباره اینکه با این اخطار، دربی را از دست داد عنوان کرد: «خیلی ناراحتم. من آن شب اصلا نخوابیدم و خیلی ناراحت بودم. در آخرین دربی که بازی کردم استقلال برنده شده و می خواستم این بار هم با استقلال این تجربه را تکرار کنم اما این فرصت از من گرفته شد.»

 

کرار خاطرنشان کرد: «از هواداران استقلال ممنونم. آنها  به من لطف زیادی دارند. من هم خیلی ناراحتم که نمی توانم در دربی تیمم را همراهی کنم و  باید از آنها عذرخواهی می کنم. حتما در دیدار با پرسپولیس به ورزشگاه می روم تا کنار تیمم باشم.»

 

مهاجم استقلال درباره اینکه استقلال قهرمانی نیم فصل را از دست داد گفت: «رتبه نیم فصل اهمیتی ندارد و ما باید آخر فصل قهرمان شویم و آن وقت است که جایگاهها اهمیت پیدا می کند. خوشبختانه مصدومان تیم مان هم که رسیده اند و با این شرایط ما در نیم فصل دوم می توانیم با کسب امتیازات کامل بازی ها به جایگاهی که مستحق آن هستیم دست یابیم. چرا که حالا دست کادر فنی برای چیدن ترکیب بازتر شده است.»

 

کرار در پایان گفت: «از اینکه در حساس ترین بازی نیم فصل کنار تیم نیستم از همه بازیکنان و کادر فنی تیمم به ویژه هواداران استقلال عذرخواهی می کنم و امیدوارم که استقلال در دربی بتواند بازی را با برد پشت سر بگذارد.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها