کد خبر: ۲۶۸۰۹۷
زمان انتشار: ۰۸:۳۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، سرمربی این تیم به او اعتقادی ندارد و باید از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شود

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول نویدکیا در سپاهان تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده و همین موضوع باعث شده است تا او به فکر جدایی از این تیم باشد. نویدکیا حتی روز جمعه در مصاحبه‌ای تأکید کرد که قصد جدایی از سپاهان را دارد و گویا این شرایط برایش قابل تحمل نیست.

رسول نویدکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص اظهار داشت: اگر قرار است در سپاهان بازی نکنم، بهتر است از این تیم جدا شوم. من دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را نمی‌دانم، شاید مربی به من اعتماد ندارد و شاید هم من خوب کار نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا شرایط تو در زمان مربیگری کرانچار بهتر نبود؟»، خاطرنشان کرد: زمانی که آقای فرکی هدایت سپاهان را برعهده گرفت، من در بازی با پدیده و صبا فیکس بودم و اتفاقاً بد هم کار نکردم. بعد از این دو مسابقه به یکباره نیمکت‌نشین شدم ولی در بازی با راه‌آهن و استقلال خوزستان بازی کردم. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم دوباره نیمکت‌نشین شدم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان نیمکت‌نشینی را برای خود غیرقابل هضم خواند و گفت: راستش را بخواهید این نیمکت‌نشینی برای من قابل هضم نیست به همین دلیل می‌گویم که اگر از سپاهان بروم بهتر است. من دوست دارم جایی باشم که بازی کنم و بتوانم به یک تیم کمک کنم.

نویدکیا در پاسخ به این سؤال که «آیا این تفکر حرفه‌ای است که با چند بار نیمکت‌نشینی قصد جدایی از سپاهان را داشته باشی و اهل مبارزه کردن نباشی؟»، تأکید کرد: شاید این تفکر حرفه‌ای نباشد ولی مطمئناً خیلی‌ها نمی‌دانند که شرایط من چطور است. الان فضا طوری است که من معتقدم با مبارزه کردن هم نمی‌توانم فیکس شوم، چون سرمربی به من اعتقادی ندارد.

وی در خاتمه تصریح کرد: وقتی سرمربی اعتقادی به من ندارد، طبیعی است که از لحاظ روحی و فنی دچار مشکل می‌شوم، به همین دلیل با ادامه این وضعیت ترجیح می‌دهم از سپاهان جدا شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها