کد خبر: ۲۶۷۹۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
کسب تنها 6 امتیاز از 7 بازی ضعیف‌ترین نتیجه‌ای است که امیر قلعه‌نویی تاکنون به عنوان مربی استقلال به دست آورده است.

به گزارش پایگاه 598، 3 شکست، 3 تساوی و تنها یک پیروزی، استقلال را در حالی که تا پایان هفته هفتم با 18 امتیاز در صدر جدول بود تا رتبه پنجم پائین کشیده.

 

امیر قلعه‌نویی که استقلالی‌ها همه قهرمانی‌های خود در لیگ برتر را مدیون او هستند، به واسطه این 7 بازی کابوس‌وار در موقعیتی قرار گرفته که شکست در دربی می‌تواند تبعات سنگینی برای او رقم بزند.

 

ژنرال آبی‌ها البته می‌تواند به این دل خوش کند که استقلال در تاریخ لیگ برتر هفته‌های سیاه‌تر از این را هم تجربه کرده است.

 

در لیگ دوم و تحت مربیگری رولند کخ آلمانی، استقلال در 7 بازی پایانی فصل تنها 4 امتیاز جمع کرد و رکوردی بر جا ماند که بعید است تا سال‌های سال شکسته شود.

 

در لیگ هفتم فیروز کریمی که جای ناصر حجازی را روی نیمکت آبی‌ها گرفته بود، از 7 هفته پایانی فصل 5 امتیاز اندوخت و در 7 هفته پایانی لیگ ششم هم صمد مرفاوی در حالی که 12 امتیاز برتری نسبت به رقیب سنتی را بعد از تساوی در دربی به رخ پرسپولیسی‌ها کشیده بود، تنها 6 امتیاز به دست آورد و لیگ را پائین‌تر از حریف به پایان رساند.

 

وجه اشتراک هر سه مربی این بود که بعد از پایان هفته هفتم، دیگر سرمربی استقلال نبودند.

 

قلعه‌نویی اما به پشتوانه کارنامه درخشانی که در لیگ برتر دارد، با یک نمایش خوب در دربی می‌تواند بحران را پشت سر گذاشته و به بازی‌های آسان در هفته‌های ابتدایی دور برگشت لیگ فکر کند.

 

* بدترین نتایج استقلال در 7 هفته متوالی از لیگ برتر را می‌توانید در اینجا ببینید:

 

1- کسب 4 امتیاز از 7 هفته پایانی لیگ دوم

نتایج: مساوی با ابومسلم، باخت به پیکان، باخت به سایپا، بردن ذوب‌آهن، باخت به پرسپولیس، باخت به استقلال اهواز، باخت به فجر

 

2- کسب 5 امتیاز از 7 هفته پایانی لیگ هفتم

نتایج: مساوی با ابومسلم، بردن برق، باخت به سپاهان، مساوی با استقلال اهواز، باخت به پیکان، باخت به سایپا، مساوی با پاس

 

3- کسب 6 امتیاز از 7 هفته پایانی لیگ ششم

نتایج: باخت به ابومسلم، باخت به پیکان، بردن راه‌آهن، مساوی با فجر، مساوی با پاس همدان، باخت به ذوب‌آهن، باخت به نفت آبادان

 

4- کسب 6 امتیاز از 7 بازی متوالی در لیگ چهاردهم

نتایج: باخت به نفت تهران، باخت به فولاد، باخت به ذوب‌آهن، بردن ملوان، مساوی با پدیده، مساوی با صبا، مساوی با تراکتورسازی

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها