کد خبر: ۲۶۷۷۹۴
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۱۶ آبان ۱۳۹۳
دادستان کل کشور:
دادستان کل کشور اظهار داشت: مسئولان قضایی در کشور به هیچ عنوان به قاچاقچیان مواد مخدر و اخلال گران در امنیت جامعه و همچنین افراد شرور اجازه میدان داری نمی دهند و با تمام قوا در مقابل هر گونه شرارت و ناامنی در کشور می ایستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهید نوری در زاهدان اظهار داشت: جریان‌های معاند و تکفیری که به دنبال ایجاد شرارت و اقدامات تروریستی و نا امن جلوه دادن سیستان و بلوچستان هستند بدانند که مردم شیعه و سنی این استان سال‌های متمادی و طولانی به طور مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند و این دسیسه ها در بر هم زدم اتحاد آنها تاثیر ندارد.

وی با بیان اینکه ‌جریان‌های تکفیری نه شیعه و نه سنی هستند بلکه به دنبال امیال شیطانی خود دست به هر کاری می‌زنند ادامه داد: امروز نظام سلطه همان نظام یزیدیان دیروز است که تلاش می‌کند حق پایدار نماند.

وی با بیان اینکه مردم شیعه و سنی این استان همواره در کنار هم بوده و به هیچ شخصی اجازه تفرقه و اختلاف افکنی نمی‌دهند ادامه داد: حساب اشرار از مردم شریف این منطقه جدا است  و  مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همواره با تکیه بر بصیرت و وحدت نقشه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی کرده اند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: جریان‌های تکفیری که در استان سیستان و بلوچستان اقدام به شرارت و عملیات تروریستی می‌کنند در واقع به دنبال امیال و اهداف شیطانی خود هستند.

رییسی ادامه داد: کشورهای همجوار جمهوری اسلامی ایران نباید اجازه بدهند که کشورهایشان به پناهگاهی برای تروریست‌ها، افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شود.

دادستان کل کشور تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره  به دنبال یک راهکار دیپلماسی و سیاسی است تا از طریق رایزنی با دو کشور پاکستان و افغانستان منطقه را از وضعیت نا امنی خارج کند و لذا اگر این شرایط تداوم یابد به یقین نظام جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تصمیمات دیگری را اتخاذ خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان سیستان و بلوچستان باید به پشتوانه مردم استان برای تأمین امنیت تلاش کنند ادامه داد: مسئولان قضایی کشور اجازه هیچ گونه عرض اندامی به قاچاقچیان و اخلاگران امنیت نمی دهند و با شدت با افرادی که تصمیم به بر هم زدن آرامش مردم را دارند برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه انجام عملیات تروریستی و هرگونه ناامنی و اقدام علیه امنیت کارکنان دولت، مردم عادی، مرزنشینان و مرزبانان جنایت، جرم و اخلال در امنیت کشور محسوب می شود تصریح کرد: دستگاه قضا، قضات و کارکنان بخش دادسرا و دادگاه های کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان مصمم به برخورد با عاملان تحرکات ضد امنیتی و اقدام ناامنی و جنایات تروریستی هستند.

وی خاطرنشان کرد:هم‌اکنون با توجه به توطئه‌های فراوان دشمنان اما سیستان و بلوچستان در شرایط امنیتی مطلوبی بسر می برد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها