کد خبر: ۲۶۷۶۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
رئيس پليس آگاهي مازندران از آزادسازي گروگاني خبر داد که توسط ۳ نفر به گروگان گرفته شده بود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خراسان، رئيس پليس آگاهي مازندران از آزادسازي گروگاني خبر داد که توسط ۳ نفر به گروگان گرفته شده بود و گروگان گيران براي آزادي اش خواستار دريافت ۵ ميليون تومان بودند.

 

سرهنگ محمد عظيمي، با اشاره به دستگيري گروگان گيران اظهار داشت: در پي مراجعه زني به پليس آگاهي و اعلام گزارش گروگان گرفته شدن برادرش به دست افرادي غريبه، موضوع در دست بررسي قرار گرفت.

 

وي افزود: در بررسي ها مشخص شد «منصور» از هفتم آبان که از خانه خارج شده، ديگر به منزل بازنگشته است و پس از گذشت ۲۴ساعت که خانواده اش از وي هيچ اطلاعي نداشتند، افرادي از طريق تماس تلفني با خانواده منصور، مدعي به گروگان گرفتن وي شده و براي آزادي او خواستار واريز مبلغ ۵۰ميليون ريال به يک حساب بانکي خاص شده اند.

 

وي افزود: در ادامه بررسي ها ماموران موفق شدند رد يکي از گروگانگيران به نام «رحمت» را در حومه شهر ساري شناسايي کنند. همچنين با زيرنظر گرفتن رحمت، محل نگهداري منصور نيز در يکي از روستاهاي اطراف ساري شناسايي شد؛ لذا با هماهنگي انجام شده با مراجع قضايي، ماموران در يورشي غافلگيرانه به محل نگهداري منصور، وي را در حالي که به شدت کتک خورده و آثار ضربات چاقو و ضرب و جرح نيز بر بدن او کاملا مشخص بود، آزاد و رحمت را نيز دستگير کردند.

 

عظيمي گفت: در بازجويي هاي به عمل آمده از رحمت، ماموران موفق به شناسايي ۲ همدست وي شدند و توانستند رد اين ۲ نفر را در شهر ساري بيابند و آن دو را در حالي که با يک خودروي پژو در شهر تردد داشتند، دستگير و بازداشت کنند.

 

رئيس پليس آگاهي استان مازندران در پايان با تاکيد بر اين که متهمان دستگير شده به همراه پرونده متشکله در اختيار دستگاه قضايي قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: دربازجويي طبق اعتراف متهمان، آن ها انگيزه خود از به گروگان گرفتن منصور را طلب مالي از وي عنوان کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها