کد خبر: ۲۶۷۶۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
حسين فرکي بعد از دومين پيروزي متوالي در خانه مقابل دومين تيم خوزستاني در نشست مطبوعاتي شرکت کرد.
فرکی که پس از بهروز مکوندی سرمربی نفت در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود، درباره پیروزی در مسابقه امروز چنین گفت:

بازی ساده نبود. البته این بازی می‌ تواند ساده باشد اما خودمان سخت باشد، ما باید با گل های بیشتری از بازی بیرون می‌ آمدیم اما بازیکنانمان کمی سنگین بودم که فکر می‌ کنم علتش این بود در هفته ذشته درگیر بودند. نفت‌مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است و فوتبالی که از روز اول تا امروز ارائه کرده، در سطح قابل قبولی بوده اما وقتی آنها 10 نفره شدن ما می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. هدفمان کسب سه امتیاز بود و امیدوارم این سه امتیاز بتواند در آبنده به ما کمک کند.

کارت گرفتن های مفت

کارت گرفتن های مفت ایرادی است که به بازیکن من وارد است و من تعجب می‌ کنم که با توجه به صحبت هایی که ما با بازیکنانمان انجام می‌ دهیم چرا بازیکنان باتجربه ما باز این اشتباهات را انجام می‌دهند.

بازیکن باید در خدمت تیم باشد

ما یک مقدار و مشکل در تفکرات بازیکنانمان داریم و مطمئنا این موضوع خوشایند تیم نیست چون من اعتقادم این است که یک بازیکن در هر جایگاهی باشد بازیکن است و باید در اختیار تیم باشد. اگر این تفکر ادامه پیدا کند، به ما لطمه خواهد زد. خوشبختانه من مربی ای نیستم که تقصیرات را به گردن بازیکن بیاندازم و باخت را با این شکل توجیه کنم و با برد دوباره خودم را نقش اول کنم. اما واقعیت این است که احساس می‌ کنم تفکر تیم ما باید تغییر کند. ما باید تیمی کار کنیم و این مساله برای من مهم است، اگر اتفاقاتی که خوشایند است بیافتد، من دیگر به نتیجه توجه نمی‌ کنم و تصمیمی که نباید را می‌ گیرم.

شریفی قبول کرد که خوب نبوده

علت اینکه مهدی شریفی امروز با بازی قبل متفاوت بود ربطی به خلعتبری ندارد. به نظر من بازیکنان ما این هفته بیشتر درگیر عزاداری و رفتن به هیات ها بودند و این مساله روی کارشان تاثیر گذاشته بود. مهدی به نظر من آن چیزی که از او انتظار می‌ رفت نبود، من به او گفتم و او قبول کرد. البته ما بازی را به خیر گذارندیم. انشاالله شرایط کلی تیم ما هم بهتر می‌ شود.

شیوه بازی سپاهان

ما عملا 3ـ3ـ4 بازی می‌ کنیم ولی به نظر من باید میانه میدان ما تقویت شود. البته ما در موقع دفاع 1ـ3ـ2ـ4 هافبک مهاجم سمت راست ما پاپی است و در سمت چپ هم حاج‌صفی بازی می‌ کند، تک مهاجم ما مهدی شریفی است که هر چه دور و برش خلوت تر باشد شعاع حرکتی اش بیشتر می‌ شود. امروز مقابل تیمی بازی کردیم که بازی دفاعی در دستور کارش نبود و این فرصت خیلی خوبی برای ما ایجاد کرد، اما موفق نبودیم.

سپاهان هنوز تیم من نیست

اگر هر کسی بخواهد ساز خودش را بزند تیم دچار اشکال می‌ شود و ما باید این مساله را درست کنیم و جلویش بگیریم. سپاهان هنوز آن تیمی که دلم می‌ خواهد نیست ولی باید به آن سمت حرکت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها