کد خبر: ۲۶۷۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
برنامه سفر آبی ها به تبریز و همچنین شروط استقلال برای برگزاری دربی در دوم آذر مشخص شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،آخرین اخبار فوتبالی آبی ها عبارت است از: برنامه استقلال برای سفر به تبریز، فعالیت های برون مرزی یک استقلالی و شرط و شروط ها برای برگزاری دربی در تاریخ 2 آذر.

 

فردا ظهر حرکت به تبریز


کاروان استقلال در غیاب مهدی کریمیان، علیرضا رمضانی و احتمالا آندرانیک تیموریان فردا ظهر تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کند. استقلال و تراکتورسازی عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم می‌روند. این بازی برای استقلالی‌ها که در رتبه سوم قرار دارند و می‌خواهند از تراکتورسازان که صدرنشین هستند پس نیفتند از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

یزدانی مربی ایرانی آکادمی بارسلونا


داریوش یزدانی همچنان به فعالیت‌های برون مرزی‌اش در حوزه فوتبال ادامه می‌دهد. بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال به عنوان مربی در آکادمی باشگاه بارسلونا در کالیفرنیای آمریکا مشغول به کار است. این تازه‌ترین سمت یزدانی در فوتبال آمریکا است.  او پیش‌تر هدایت تیم ال ای بلوز آمریکا را برعهده داشت و برخی بازیکنان ایرانی نیز در ترکیب ال ای بلوز بازی می‌کردند.

 

شروط استقلال برای برگزاری دربی در دوم آذر

 

هنوز تاریخ دقیق دربی اعلام نشده و اگر قرار باشد این بازی در دوم آذرماه برگزار شود استقلالی‌ها شروطی دارند. افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال در این‌باره می‌گوید: «برای برگزاری دربی در این تاریخ دو شرط داریم. نخست اینکه ملی‌پوشان استقلال در روز بیست‌ و هشتم آبان‌ماه در اختیار تیم باشند و دوم اینکه پیش از دیدار در دوم آذرماه برای ما بازی جام حذفی نگذارند. اگر شورای تأمین استان تهران موافقت خود را با برگزاری دربی در دوم آذرماه اعلام نکند، پیشنهاد ما برگزاری بازی در هفتم آذر خواهد بود و حتی حاضر هستیم با وجود اینکه کمتر استراحت خواهیم کرد، در دوم آذر برای انجام بازی حذفی به میدان برویم. این پیشنهاد را به این دلیل دادیم که باور داریم سازمان لیگ راهکار دیگری ندارد و حاضریم خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها