کد خبر: ۲۶۷۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۰
شاهزاده عربستانی حمله نظامی به ایران را به دور از عقلانیت توصیف کرد.
به گزارش رسانه ایران و به نقل از پرس تی وی؛ شاهزاده ترکي فيصل اين صحبت‌ها را روز سه‌شنبه (۱۵ نوامبر، ۲۴ آبان) در جريان سفر به واشنگتن مطرح کرد.

شاهزاده فيصل خاطرنشان کرد: "به نظر من، حمله به ايران، عواقب فاجعه‌آميزي خواهد داشت. انجام چنين اقدامي احمقانه است و در صورت وقوع، يک تراژدي خواهد بود."

وي، که سفير پيشين عربستان در واشنگتن نيز بوده است، تصريح کرد: چنين حمله‌اي موجب دفاع شديدتر ايران از برنامه هسته‌اي‌اش مي‌شود.

ايران مي‌گويد به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع اشاعه تسليحات اتمي (ان پي تي) و يکي از اعضاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي حق دستيابي به فن‌آوري هسته‌اي براي مقاصد صلح‌آميز را در اختيار دارد.

وزارت دادگستري امريکا در ۱۱ اکتبر، ايران را متهم کرد که با کمک فردي مظنون به عضويت در کارتل مواد مخدر مکزيک در طراحي ترور عادل الجوبير، سفير عربستان سعودي در امريکا مشارکت کرده است.

تهران، جار و جنجال رسانه‌اي امريکا را نوعي تلاش براي انحراف اذهان از اعتراضات ضد زياده‌خواهي شرکت‌ها و ضد فساد که در اين کشور در حال برگزاري است، مي‌داند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اگر ایران به عربستان حمله کنه ، پادشاه و شاهزاده ها در میرن . بعد مقامات نظامی میگن گور باباشون و اونا هم در میرن . میمونه یه عده رده پائین که اونها هم تسلیم میشن . کل این قضییه دو هفته هم طول نمیکشه .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها