کد خبر: ۲۶۷۳۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ بهادر مولایی که قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون مصدوم شد، این روزها وضعیت چندان مطلوبی ندارد. دارنده مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری جهان در سال 2013 گفت: «برای عمل جراحی پایم، حدود 11 میلیون تومان خرج کردم، اما مسوولان فدراسیون می‌گویند این پول را به من نمی‌دهند.» بهادر مولایی در گفت‌وگو با «ایلنا»، گلایه‌هایش از فدراسیون وزنه‌برداری را به این شکل ادامه می‌دهد: «مخارج عمل جراحی پایم، 10 میلیون و 800 هزار تومان شد که این هزینه تنها برای یک شب بستری در بیمارستان است.
پیش از این عمل، با دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی– ورزشی صحبت کردم که ایشان قول داد 3 میلیون و 590 هزار تومان از این مبلغ را تقبل کند که البته وی چند روز قبل از ریاست فدراسیون برکنار شد. بعد از این ماجرا، چند بار با مسوولان فدراسیون تماس گرفتم و مشکلاتم را به آنها گفتم، اما آنها می‌گویند این پول را نمی‌دهند. آنها حتی 128 هزار تومان پول MRI مرا هم نمی‌دهند و آن را وظیفه فدراسیون پزشکی– ورزشی می‌دانند. در حالی که این مشکل مرا فدراسیون وزنه‌برداری باید حل کند.» 
قهرمان جوانان جهان در سال 2011، با بیان اینکه مصدومیت وی به دلیل رکوردگیری بی‌دلیل قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون به وجود آمد، می‌گوید: «پیش از بازی‌های آسیایی و به‌خاطر رکوردگیری مصدوم شدم، اما فدراسیون این را قبول ندارد. در حالی که من در اردوی تیم ملی آسیب دیدم نه در خانه‌ام!» او البته مدعی است رئیس کمیته ملی المپیک قول داده مشکلش را پیگیری و حل کند: «آقای هاشمی با من تماس گرفت و گفت که مشکل مرا حل خواهد کرد.»
نفر دوم وزنه‌برداری دنیا در سال 2013 همچنین درخصوص پیش‌بینی نتایج تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی قزاقستان گفت: «امیدوارم بچه‌ها موفق باشند، اما به نظرم تیم ملی شانس زیادی برای مدال‌آوری ندارد. فکر نمی‌کنم مدال‌هایی را که برای خود پیش‌بینی می‌کنند، به دست بیاورند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها