کد خبر: ۲۶۷۳۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
جلسه انضباطي پيام صادقيان امروز بعدازظهر براي تصميم گيري درباره محروميت يا استفاده از اين بازيکن برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، صادقیان در بازی مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ پس از تعویض به سبک خود به تصمیم حمید درخشان اعتراض کرد و در هنگام بیرون رفتن رفتار ناخوشایندی از خود نشان داد. او سپس بعد از مصاحبه های درخشان که کار او را تقبیح کرده بود در عکس العملی عجیب در تمرین پرسپولیس رو به عکاسان بارها و بارها دهان خود را به نشانه خمیازه باز کرد و تیتر اول روزنامه ها قبل از تعطیلات شد. صادقیان احتمالا با این کار قصد داشته چیزی را به دیگران القا کند؛ اینکه از حضور در تمرین پرسپولیس لذت نمی‌ برد، همانطور که در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: نیم فصل از پرسپولیس جدا می‌ شوم.

رفتار صادقیان یک اتفاق مسبوق به سابقه است. این بازیکن از زمان حضور در پرسپولیس به دلایل مختلف و با عکس العمل های متفاوت بارها دردسر ایجاد کرده است. او سال گذشته در چند مورد با ضربات آرنج بازیکنان حریف را مورد حمله قرار داد و در دربی در همان لحظات اولیه باید به دلیل ضربه زدن به اکبرپور از زمین اخراج می‌ شد. او در یک بازی دوستانه هم با رضا حقیقی هم‎تیمی اش گلاویز شد تا کارنامه اش پربارتر بشود!

صادقیان در این فصل هم خیلی زود به دلیل حمله به داور 3 ماه از فوتبال محروم شد که با وساطت افرادی مثل خود حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با کاهش محرومیت به میادین فوتبال برگشت. صادقیان به محض بازگشت به زمین فوتبال در اولین بازی در جام‌حذفی یک پنالتی به دست آورد و با به ثمر رساندن آن نوید روزهای خوشی را برای پرسپولیس داد، اما با وجود گفت‌وگویی که او در آن اعلام کرده بود حتما رفتارش را تغییر می‌ دهد، اوضاع به شکلی پیش رفت که قبلا هم انتظار داشتیم.

در حال حاضر پرسپولیس در دو راهی استفاده یا تنبیه صادقیان قرار دارد. بازیکن با استعدادی که به سختی می‌ شود روی رفتار ورزشکارانه اش حساب کرد. حمید درخشان در چند روز گذشته مکرر به این موضوع اشاره کرده که هیچ بازیکنی از پرسپولیس بزرگتر نیست. اما در عین حال نباید فراموش کنیم که قرمزها به حضور همه بازیکنانشان نیازمندند.

تصمیم گیری در روزهایی مثل این چندان ساده نیست و ریسک امتیازی دارد اما به نظر می‌ رسد این بار برخورد با ستاره خاطی پرسپولیس برای حمید درخشان اعتبار به همراه خواهد داشت. اگرچه هیچ وقت نباید از یک بازیکن فوتبال قطع امید کرد؛ حتی پیام صادقیان.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها