کد خبر: ۲۶۷۳۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر اینکه مرز فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت است، وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشت تا جایی که او مدعی شد این رژیم می‌تواند لبنان را با خاک یکسان کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «اسرائیل کاتز» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان مدعی شد، اسرائیل آماده است در پاسخ به حمله موشکی حزب‌الله، لبنان را با خاک یکسان کند!
 
دبیر کل حزب‌الله در مراسم عزاداری روز عاشورا در جنوب بیروت تهدیدهای مکرر علیه لبنان پس از پایان جنگ اخیر علیه غزه را «برملا کننده نگرانی دشمن» دانست و گفت: «بنده (به اسرائیلی‌ها) می‌گویم که شما در طول مرز فلسطین اشغالی نقطه‌ای نخواهید یافت که در تیررس موشک‌های مقاومت لبنان نباشد».
 
به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، در واکنش به این سخنان بود که «کاتز» مدعی شد، اگر حزب‌الله به سمت اراضی اشغالی موشک پرتاب کند، صهیونیست‌ها لبنان را با خاک یکسان می‌کنند و آن را به دوران عصر حجر باز می‌گردانند و سید حسن نصرالله را نیز از بین می‌برند.
 
سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم عاشورا گفته بود، آنچه اسرائیلی‌ها می‌گویند و به صورت مداوم تهدید می کنند بخصوص پس از تجاوز اخیر به غزه و جنگ سوم (علیه) لبنان، از موضع قدرت نیست بلکه از روی ترس است.
 
نصرالله افزود: آنها از برباد رفتن آرزوهایشان و (در حقیقت) از ترسشان سخن می‌گویند. آنها تصور می‌کنند که تحولات کنونی مقاومت را تضعیف و آن را از آمادگی‌اش دور می‌کند. آنها (اسرائیلی‌ها) اطلاعات مختلف را جمع‌آوری می کنند و توجه و تکیه نمی‌کنند بر آنچه در برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های لبنانی درباره این موضوع که حزب‌الله ضعیف شده، منتشر می‌شود. آنها جنگی روانی به راه انداخته‌اند و از اختلافات (میان ما) سخن می‌گویند اما تکیه اصلی‌شان بر اساس اطلاعات واقعی است.
 
وی تاکید کرد: آنچه اسرائیل را از تجاوز جدید به لبنان و از جنگ و سوءاستفاده از اتفاقات سوریه بازمی‌دارد، آگاهی و اطلاع آنان از آمادگی مقاومت در لبنان است. می‌دانند که مقاومت هیچ‌گاه از مرز با فلسطین غافل نشده و آماده و فعال و در نهایت آمادگی است. مقاومت امروز از همیشه قوی‌تر و دارای عزمی راسخ‌تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها