کد خبر: ۲۶۶۷۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۱ آبان ۱۳۹۳

کارت پایان خدمت مهدی کریمیان هم باطل شد! این خبری بود که مانند بمب ظهر دیروز اردوی استقلال را تکان داد. خبری که زمزمه‌هایش ساعاتی پس از بازی با صبای قم نیز شنیده می‌شد.

بعد از این بازی وقتی از مسوولان باشگاه استقلال پرسیدند که دلیل غیبت مهدی کریمیان چه بود پاسخ‌های متفاوتی شنیده می‌شد اما پاسخ دقیق‌تر را سرپرست استقلال داد. میرشاد ماجدی که علاقه‌ای به لاپوشانی ندارد، صراحتا اعلام کرد که سازمان لیگ به ما اعلام کرده که کریمیان نباید برای استقلال بازی کند. دلیل آن هم بررسی دوباره کارت پایان خدمتش است. همان‌جا بود که جرقه‌های ابطال کارت بازی این بازی نیز در ذهن روشن شد. روز بعدش یعنی ظهر دیروز این خبر تایید شد که مهدی کریمیان تا تکمیل تحقیقات دیگر نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. علی‌الظاهر مهدی کریمیان نیز جزو آن دسته از بازیکنانی است که از راه غیرقانونی، جعل، تحریف و سند‌سازی دروغین اقدام به دریافت کارت پایان خدمت کرده است که انتظار افکار عمومی این است به تخلف بزرگ این بازیکن نیز به مانند دیگر متخلفان برخورد شود و آنها با اشد مجازات روبه‌رو شوند. در همان اثنا یعنی ظهر دیروز که خبر ابطال کارت پایان خدمت مهدی کریمیان رسانه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد خبر دیگر از اردوگاه آبی بیرون آمد که این بار راوی‌اش دکتر امین نوروزی بود.

پزشک استقلال نیز وقتی اعلام کرد علیرضا رمضانی به دلیل پارگی رباط نمی‌تواند تا پایان فصل در ترکیب استقلال قرار بگیرد، بر مصائب آبی‌ها اضافه شد. استقلال حالا باید در غیاب این دو بازیکن خود را آماده نیم‌فصل دوم کند و پیش از آن نیز دو بازی دشوار مقابل تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس را هم پشت سر بگذارد. اگرچه مهدی کریمیان در ترکیب اصلی استقلال قرار نداشت و این اواخر امیر قلعه‌نویی پی‌درپی این بازیکن را تعویض می‌کرد یا علیرضا رمضانی در شرایطی نبود که بتواند در ترکیب اصلی بازی کند اما هر دو بازیکن می‌توانستند در مواقع نداری باری از دوش استقلال بردارند و لااقل تعویض‌های مطمئنی باشند و حتی در بازی‌های سبک‌تر در ترکیب قرار بگیرند.

حالا استقلال از وجود این دو بازیکن محروم است؛ یکی مهدی کریمیان و دیگری علیرضا رمضانی که البته استقلال نقشی در محرومیت و مصدومیت آنها ایفا نکرده است.

روزی که کریمیان با این باشگاه قرارداد بسته مدارکش از سوی سازمان لیگ تایید شده است، بنابراین در مساله به وجود آمده نمی‌توان باشگاه استقلال را مقصر قلمداد کرد چرا که کارت‌هایی که این قبیل بازیکنان دریافت کرده‌اند علی‌الظاهر مشکلی ندارد اما وقتی پرونده‌های این بازیکنان را در حوزه نظام وظیفه مورد بررسی قرار می‌دهی به سر نخ‌هایی از جعل، ‌تحریف و تخلف برمی‌خوری که حوزه نظام وظیفه در ادامه تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که مهدی کریمیان نیز نباید در استقلال به فوتبال ادامه دهد.

درباره علیرضا رمضانی هم نمی‌توان استقلال را مقصر دانست. مصدومیت برای هر بازیکنی رخ می‌دهد و طبیعت فوتبال همین است اما استقلال می‌ماند و حل این مسائل پیچیده که کریمیان و رمضانی رو دستش گذاشته‌اند. آیا امیر قلعه‌نویی قادر است این مشکلات را از میان بردارد؟!


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها