کد خبر: ۲۶۵۸۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال راه آهن با تاکيد بر اينکه طي 5 سال گذشته زمين سايپا براي ما خوش يمن بوده، گفت: براي نظر کادرفني احترام زيادي قائلم و حتي اگر به عنوان بازيکن جانشين به ميدان بروم از هيچ کمکي به تيمم دريغ نمي کنم.
به گزارش پایگاه 598، بهادر عبدی، در خصوص دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر  گفت: بازی با سایپا یک دیدار سخت برای هر دو تیم است. چون سایپایی ها برخلاف اول فصل که یک مقدار مشکل داشتند، مشکلاتشان حل شده است و تبدیل به تیمی یکدست و منسجم شده اند که تا این جای کار نیز نتایج خوبی گرفته اند. ضمن اینکه این تیم از یک سرمربی خوب و کاربلد برخوردار است که من به وی ارادت خاصی دارم.

عبدی در خصوص حضور خود در برخی از بازی های این تیم به عنوان بازیکن جانشین نیز تصریح کرد: به هرحال نظر کادرفنی این است که در یک دیدار فیکس و در یک بازی نیز به عنوان بازیکن ذخیره در میدان حضور پیدا کنم که من برای نظر آنها احترام زیادی قائلم اما قطعا از نیمکت نشینی هم خوشم نمی آید چون بازیکنی که نسبت به نیمکت نشینی خود بی تفاوت باشد وقتش است که از فوتبال خداحافظی کند.

وی ادامه داد: همه می دانند که من بازیکنی هستم که طی 7 یا 8 سال گذشته هیچگاه دوست نداشتم که حتی یک دقیقه از بازی های تیمم را از دست دهم اما همانطور که گفتم من برای نظر کادرفنی احترام زیادی قائلم و حتی اگر به عنوان بازیکن جانشین به میدان بروم از هیچ کمکی به تیمم دریغ نمی کنم به هرحال همه تلاش خود را می کنم تا با نظر مساعد کادرفنی دوباره در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم.

عبدی در خصوص گریه خود در رختکن تیم راه آهن پس از حذف مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز اظهار داشت: بازهم به خاطر پنالتی که از دست دادم از کادرفنی و هم تیمی هایم عذرخواهی می کنم و شرمنده آنها هستم و انگیزه زیادی دارم تا در بازی های بعد این موضوع را جبران کنم اگر هم در رختکن گریه کردم به این دلیل بود که مقابل پرسپولیسی حذف شدیم که مستحق باخت نبودیم و طی 120 دقیقه مقابل این تیم، تیم برتر میدان بودیم و زحمات 120 دقیقه ای هم تیمی هایم به هدر رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها