کد خبر: ۲۶۵۷۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
سعيد دقيقي مهاجم پيکان در 6گلي که تيمش در اين فصل زده تاثيرگذار بوده و براي بازي مقابل پرسپوليس هم آمادگي خوبي دارد.
به گزارش پایگاه 598، دقیقی پیش از بازی مقابل پرسپولیس در خصوص شرایط خودش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

جام حذفی جام شگفتی هاست
فاصله بازی ها در لیگ و جام حذفی خیلی کم بود و به همین خاطر صنعت ساری با انرژی بیشتری جلوی ما بازی کردند.در واقع آنها برای این بازی انرژی شان را ذخیره کرده بودند و با توجه به نیروی جوانی خوب کار کردند. به هر حال جام حذفی جام شگفتی هاست و در دقیقه 90 آنها توانستند گل بزنند. این بازی تمام شده و باید به فکر بازی های لیگ برتر باشیم.

به جادوگر اعتقادی ندارم
من اصلا به جادوگر اعتقادی ندارم و نمی خواهم در این خصوص حرفی بزنم.واقعا کسانی که دنبال این حرف ها می روند اعتقادات پائینی دارند. در مجموعه هیچ کس دنبال این حرف ها نبوده و نیست.

دوست داشتیم در آزادی کار کنیم
پرسپولیس تیم بزرگی است و می خواهد جایگاهش را حفظ کند. این تیم بازی در جام حذفی را برد و با انگیزه زیادی جلوی ما بازی می کند.هر دو تیم می خواهند دست پر از زمین خارج شوند. این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد و بازی جذابی خواهد شد. البته ما علاقمند بودیم در آزادی بازی کنیم چون بازیکنان در این زمین بهتر بازی می کنند. ما می خواهیم در این بازی 3 امتیاز را بگیریم و به روند خوب مان در لیگ ادامه دهیم.

در فوروارد نوک راحت تر هستم
اگر در این بازی گل بزنم برای سومین بار است که به پرسپولیس گل می زنم اما دوست دارم در مرحله اول تیمم برنده شود. در این فصل در 7،8 بازی ابتدای لیگ به خاطر ناهماهنگی شرایط خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم. خودم با یارهای کناری ام فشنگچی و نوری هماهنگ شدم و در خط حمله توانستیم خوب کار کنیم. البته در این فصل پست زیاد عوض کردم اما در حال حاضر فوروارد نوک بازی می کنم و راحت تر هستم. امیدوارم در بازی های آینده بهتر کار کنم و هنوز توقع ام از خودم را برآورده نکردم.

خداوکیلی شرایط باشگاه بهتر شده
پیکان در این چند سال روند پلکانی داشته و مسوولان باشگاه به دنبال این است که تیم در لیگ برتر ثبات داشته باشد. انتظار ما این است که امسال با پیکان در میانه جدول باشیم و جزو 8 تیم بالای جدول قرار بگیریم. باید شرایط یکسانی در لیگ بدست بیاوریم . در مورد کادر فنی و مدیریت من نمی توانم صحبت کنم چون بازیکن هستم و باید به نحو احسن وظیفه ام را انجام دهم. خداوکیلی شرایط باشگاه خوب است و بهتر از قبل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها