کد خبر: ۲۶۵۷۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
ملوان در يک بازي حساس فردا به مصاف فولاد مي رود. بازيکنان انزلي بايد روبروي سرمربي سابق خود يعني دراگان قرار گيرند و اين قضيه حساسيت اين ديدار را دو چندان کرده است.
ایمان صادقی گلر ملوان در مورد این دیدار به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خدا را شکر در این مدت با مربی جدید بیشتر اخت شده‌ایم و انگیزه و آمادگی تیم بالا رفته است. قصد داریم دست پر از اهواز برگردیم. شناخت میسیلوویچ روی بازیکنان بیشتر شده و متقابلا ما هم او را در این چند روز بیشتر شناخته ایم. او تقریبا ترکیب‌های متفاوت را امتحان کرده و الان درست می داند که چه می خواهد.

وقتی از او درمورد رویارویی با مربی سابقشان سوال شد پاسخ داد: این بازی و سایر بازی‌های لیگ برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد. باید در این سه بازی تا نیم فصل امتیازات را جمع کنیم. یک مزیت این دیدار این است که روی اسکوچیچ آشنایی قبلی داریم. البته از طرف دیگر او هم روی ما شناخت دارد شاید به آنجا که رفته طرز فکرش تغییر کرده باشد، اما سبک کاریش را نمی‌تواند تغییر دهد. من هم فیلم بازی‌ها را نگاه کرده ام و حسابی با نقاط ضعف و قوت فولاد آشنا هستم.

دروازه‌بان ملوان در مورد شرایط مهاجمان فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: فیلم‌های بازی‌ها را از سایت شما دانلود و نگاه می‌کنم. فولاد فورواردهای خوبی دارد اما فکر می‌کنم سروش و ساسان انصاری از بقیه زهردار تر هستند. قبلا این امکان بود که همه یک جا جمع شویم و فیلم بازی ها را آنالیز کنیم اما الان هر بازیکن به نهایی برای خودش بازی ها را آنالیز می کند!

صادقی در مورد اضافه شدن ماهینی به ملوان افزود: ماهینی غیبش نزده؛ او رفته وسایلش را جمع کند و برگردد. حسین با توجه به تجربه ای که دارد قطعا می تواند به ملوان کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها