کد خبر: ۲۶۴۸۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
50 گروه خارجی شرکت کننده در نمایشگاه کیش که اصلا ایران و جزیره کیش و نقاط قوت سرمایه گذاری در این حوزه را نمی شناختند طی این برنامه با فضای کسب وکار ایران آشنا شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش گفت: 50 گروه خارجی در نخستین نمایشگاه بین المللی بورس و ششمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش حضور یافتند.

 علی جیرفتی با اشاره به اینکه از ابتدا کیش به عنوان نقطه اتصال به اقتصاد جهانی در نظر گرفته شده بود، گفت: از حدود 7، 8 ماه پیش که کارهای اولیه نمایشگاه آغاز شده بود، بر روی شرکت کنندگان به عناون غرفه دار و همچنین بازدیدکنندگان تمرکز کرده بودیم و به همین منظور شعبه ای از ستاد نمایشگاه برای جذب شرکت های خارجی در اروپا مستقر شد.

وی افزود: 20درصد شرکت کنندگان در این نمایشگاه خارجی بودند و 20 شرکت اروپایی، آمریکایی و آسیایی در نمایشگاه حضور داشتند ضمن آنکه 30 گروه خارجی هم جهت بازدید به جزیره کیش آمده بودند. در مجموع 50 گروه خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند که دستاورد بزرگی برای این نمایشگاه محسوب می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه این نمایشگاه نتیجه گرا بوده، تاکید کرد: در حوزه های پتروشیمی، تامین مالی، سرمایه گذاری و بورس نشست های خوبی برگزار شد که بسیار راضی کننده بود و رضایت شرکت کنندگان خارجی را نیز تامین کرد.

به گفته جیرفتی این نمایشگاه با توجه به اینکه تجربه اول بود اما نتایج خوبی داشت، افزود: تعداد افراد معیار خوبی برای ارزیابی نیست، بلکه این نمایشگاه باید از نتایج ارزیابی شود چرا که این 50 گروه خارجی شرکت کننده در نمایشگاه که اصلا ایران و جزیره کیش و نقاط قوت سرمایه گذاری در این حوزه را نمی شناختند طی این برنامه با فضای کسب وکار ایران آشنا شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها