کد خبر: ۲۶۴۸۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد گزینه‌های قضاوت دربی مشخص شده‌اند.
حسین عسگری درباره گزینه‌های قضاوت دربی گفت: «ما از ابتدای لیگ عملکرد داوران را زیر نظر داریم و گزینه‌های خود را انتخاب می‌کنیم. مسلماً داورانی که تعداد بیشتری از بازی‌های استقلال یا پرسپولیس را قضاوت کرده‌اند برای این بازی گزینه هستند و شانس دارند.»

 

وی افزود: «طبیعی است همه داورانی که از آنها استفاده می‌کنیم نمی‌توانند گزینه باشند اما ما در کنار داوران خوبی چون فغانی یا ترکی گروه دیگری از داوران مانند حق‌وردی، جهانبازی، صالحی و اکبریان را داریم که بارها دیدارهایی را که یک طرف از آنها استقلال یا پرسپولیس بوده‌اند، قضاوت کرده‌اند. بنابراین داوران صاحب صلاحیت برای این بازی زیاد داریم.»

 

عسگری خاطر نشان کرد: «ما گزینه‌های خود را انتخاب کرده‌ایم اما ممکن است داوری که گزینه اصلی ماست یک هفته به دربی اشتباه کند که با این شرایط نمی‌توانیم از او در این بازی استفاده کنیم. بنابراین گزینه قطعی قضاوت دربی یک هفته مانده به برگزاری این بازی نهایی خواهد شد و مشخص می‌شود.»

 

رئیس دپارتمان داوری درباره محسن ترکی که گفته می‌شود به داوری بازگشته یادآور شد: «ترکی از داوری نرفته بود که بخواهد بازگردد. او مدتی آسیب‌دیده بود که آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شد و 10 روز پیش در تست شرکت کرد و نتیجه عالی کسب کرد. اکنون ما می‌توانیم از وجود این داور استفاده کنیم.»

 

وی در مورد بحث حضور داوران ازبکستانی برای قضاوت دیدار ایران - کره جنوبی گفت: «حضور کوالنکو قطعی شده و دو کمک داور او هم از ازبکستان خواهند بود اما داور چهارم این بازی از کشورمان انتخاب خواهد شد.»

تسنیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها