به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ گروه صنعتي ايران خودرو با تدوين استراتژي جديد خودبرمبناي افزايش توليد،
ارتقاي كيفي و تنوع در سبدمحصولات توانست به عنوان ليدربازار بيش از نيمي
از سهم بازار خودرو هاي سواري و وانت دركشور را به خود اختصاص دهد.
ايران خودرو با توليد و عرضه 211 هزارو 907 دستگاه انواع خودرو سواري و
وانت در پنج ماهه اول سال جاري، موفق به كسب 54 درصد سهم بازارخودرو هاي
سواري و وانت در كشور شد كه اين امر در سايه تداوم برنامه ها ي تحول گراي
مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و تلاشگران عرصه توليد بدست آمده است.
براساس
اين گزارش، اين درحالي است كه ايران خودرو در پنچ ماهه نخست سال گذشته 90
هزارو 883 دستگاه انواع خودرو سواري و وانت توليد كرده بود. اين شركت موفق
شد در پنج ماهه نخست سال جاري 121 هزار دستگاه بيش تر از مدت مشابه سال قبل
توليد كند و رشد133 درصدي را در كارنامه خود به ثبت رساند.
همچنين رشد توليد و فروش گروه صنعتي ايران خودرو بيش از هر چيز درپي ايجاد تحولات ساختاري وكاهش هزينه هاي سربار پديد آمده است.
شايان
ذكر است در پنج ماهه نخست امسال خودروسازان داخلي در مجموع 399 هزار و 846
دستگاه سواري و وانت توليد كردند كه اين عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته
72درصد رشد داشته است.