کد خبر: ۲۶۲۸۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «دوست دارم سال ها در تبریز بمانم و به پیشنهاد هیچ تیم دیگری نیز فکر نمی کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،لوسیانو ادینیو درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «شرایط بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی انجام داده ایم و می خواهیم در بازی های پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم.»

 

وی درباره غیبتش در بازی با کارون اهواز در جام حذفی و اینکه شایعه شده با رسول خطیبی اختلاف پیدا کرده، عنوان کرد: «من 3 بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودم و نیاز به استراحت داشتم. با خطیبی هیچ مشکلی ندارم. او مربی من است و فکر می کنم یکی از بزرگ ترین مربیان ایران است. آماده دیدار با پیکان هستم و انگیزه زیادی برای این دیدار دارم.»

 

مهاجم تراکتورسازی با یادآوری گل هایی که سال گذشته به مهدی رحمتی زده است، خاطرنشان کرد: «همیشه به رحمتی گل های زیبایی زده ام. در این بازی هم انگیزه زیادی دارم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم اما موفقیت تیم در درجه اول اهمیت دارد. تراکتورسازی پیروز شود و من هم گل بزنم خوب است.»

 

ادینیو درباره شانس تیمش برای قهرمانی در نیم فصل گفت: «ما 4 بازی سخت در پیش داریم و باید این بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم. تیم تراکتورسازی شانس خوبی برای قهرمانی دارد؛ البته قهرمانی نیم فصل زیاد برایمان اهمیت ندارد و باید در پایان فصل صدرنشین بمانیم.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که دریافت تابعیت ایرانی اش به کجا انجامید، خاطرنشان کرد: «تا نیم فصل به این موضوع فکر نمی کنم. الان تمام تمرکزم روی بازی های تراکتورسازی است و بعد از این 4 بازی باشگاه برای دریافت تابعیت ایرانی ام تلاش می کند.»

 

ادینیو درباره شایعه جدایی اش از تراکتورسازی تصریح کرد: «کجا بروم بهتر از تراکتورسازی؟ من قبلا هم گفته ام دوست دارم سال ها در تبریز بمانم چون اینجا واقعا راحت هستم. به پیشنهاد هیچ تیم دیگری نیز فکر نمی کنم و مطمئن باشید جدا نمی شوم. می خواهم با پیراهن تراکتورسازی آقای گل شوم.»

 

وی در پایان افزود: «من واقعا ناراحت شدم که هواداران در بازی با کارون اهواز به ورزشگاه نیامدند. آنها باید در بازی فردا بیایند و کمک کنند تا یک برد خوب مقابل پیکان به دست بیاوریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها