کد خبر: ۲۶۲۵۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۸ مهر ۱۳۹۳

نارضایتی در حرف‌های حمید درخشان موج می‌زند. او از سرمربیگری پرسپولیس هر تصوری داشت جز اینکه نه مدیران باشگاه حرفش را بخوانند و نه بازیکنان! حالا بگذریم که تیمش هم تیم نیست و بازیکنانش گاهی حتی اصول اولیه فوتبال را بلد نیستند اجرا کنند. درخشان هم البته آنقدرها به آینده خوشبین نیست اما امید دارد که بتواند همین تیم نصفه و نیمه و پرحاشیه را به بالای جدول برساند.

- با حاشیه‌های این روزها چطور کنار آمده‌اید؟

حاشیه‌های پرسپولیس زیاد و کم ندارد. وقتی هست، هست. اصل کار این است که حاشیه‌ای در کار نباشد اما به خاطر فرهنگ فوتبال ما و حرفه‌ای نبودنمان حاشیه زیاد به وجود می‌آید. متاسفانه یکسری بازیکنان نمی‌دانند در چه باشگاهی بازی می‌کنند و باشگاه را هم به دردسر می‌اندازند.

- اگر منظورتان محمد عباس‌زاده است که خودتان هم کوتاهی کردید و هیچ برخوردی با او نشد!

 اینطور نیست. او در تمرین‌ها شرکت می‌کند اما قطعا جریمه سنگینی برایش در نظر می‌گیریم.

- یکسری از پیشکسوتان معتقدند شما زیادی به بازیکنان بها می‌دهید و جذبه ندارید که آنها اینقدر راحت اعتراض می‌کنند.

 اصلا اینطور نیست. اگر تا الان با بازیکنان خاطی برخورد نشده، معنی‌اش این نیست که نمی‌خواهیم برخورد کنیم. صدای این برخوردها بعدا بلند می‌شود. من به وقتش مهربان هستم و به موقع هم جلاد می‌شوم اما نمی‌شود ناگهانی یک نفر را محکوم کرد و بالای دار برد. اول باید به تخلفش رسیدگی شود و بعد در بهترین زمان با او برخورد کرد.

- اما شاید اگر با اولین معترض برخورد می‌کردید، الان بازیکنان به خودشان اجازه اعتراض و قهر نمی‌دادند!

 این دیگر به خود بازیکنان بستگی دارد که چقدر حرفه‌ای باشند. وقتی بازیکن نمی‌تواند با یکسری مسائل کنار بیاید، در هر تیمی که باشد، همین است اما مطمئن باشید ما به سادگی از رفتارهای آنها نمی‌گذریم.

- گویا دنبال جاسوس تیم هم هستید؟

 بله! این موضوع خیلی برای ما مهم است. کسی که اخبار تیم را به رسانه‌ها داده کار بسیار کوچکی انجام داده و خودش هم در شأن پرسپولیس نیست. بازیکن پرسپولیس باید بزرگی‌ها و جایگاه خاص این تیم را درک کند و خودش هم بازیکن بزرگی باشد.

- با این وضعیت به بازی با سایپا امیدی دارید؟

 ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و شرایط نسبتا خوبی هم داریم. تمرین‌ها طبق برنامه پیش می‌رود و همه تمرکزمان را روی بازی با سایپا گذاشته‌ایم. می‌خواهیم با بردن این بازی خودمان را به صدر جدول نزدیک‌ کنیم.

- پرسپولیس تا هفته‌ هفدهم یعنی قبل از جام ملت‌ها از تهران خارج نمی‌شود؛ این موضوع در عملکرد تیم‌تان تاثیری خواهد داشت؟

 من همیشه می‌گویم هر تیمی با نهایت انگیزه و توانش مقابل پرسپولیس بازی می‌کند و فرقی ندارد که بازی در تهران باشد یا خارج از تهران. ضمن اینکه همه بازی‌ها برای ما سخت است و خیلی تفاوتی ندارد که کجا بازی می‌کنیم.

- اما حمایت تماشاگران می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در این بازی‌ها باشد.

 فقط می‌توانم بگویم سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی در بازی‌های آینده به خوبی استفاده کنیم.

- فکر می‌کنید عملکردتان توانسته این تماشاگران و کلا هواداران را راضی کند؟

 من نمی‌توانم در‌این‌باره قضاوت کنم و نظرم این است که باید تا آخر فصل صبر کنیم. بدون شک همه ما برای رضایت تماشاگران و خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم و امیدوارم در پایان فصل آنها از حمید درخشان راضی باشند.

- تا آن موقع قرار است اتفاق خاصی رخ بدهد؟

 اتفاق‌ها که قابل پیش‌بینی نیستند اما ما تلاش می‌کنیم تا آنها به نفع پرسپولیس رخ بدهند. امیدوارم حاشیه‌ها هم دست از سر پرسپولیس بردارند و بتوانیم پرسپولیس را به جایی که هواداران انتظار دارند، برسانیم. برای موفقیت تیم نهایت تلاشمان را می‌کنیم و در این راه چیزی کم نخواهیم گذاشت.

خبر

آخرین اخبار داغ که باید بخوانید


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها