کد خبر: ۲۶۲۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۰
انفجار زاغه مهمات یکی از پادگان‌های نظامی اطراف تهران، خوراک تبلیغاتی تازه‌ای برای شبکه دولتی انگلستان، ‌ بی‌بی‌سی شده است.
یکی از خبرنگاران زن بی‌بی‌سی در تلاش است تا با سوء استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و با محوریت انفجار امروز شهر تهران، دست به جاسوسی بزند. 

انفجار زاغه مهمات یکی از پادگان‌های نظامی اطراف تهران، خوراک تبلیغاتی تازه‌ای برای شبکه دولتی انگلستان، ‌ بی‌بی‌سی شده است. 

تلاش همه جانبه خبرنگاران این بنگاه پراکنی حتی به محدوده شبکه‌های اجتماعی مجازی همچون فیسبوک، ‌فرندفید، توئی‌تر و گوگل پلاس هم کشیده شده است. 

بر همین اساس یکی از خبرنگاران زن بی‌بی‌سی ضمن تلاش برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی جهت کسب اطلاعات و جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران، به بهانه این انفجار، ضمن درج یک آدرس ایمیل اعلام کرده است که در یکی از برنامه‌های امشب این شبکه، قصد پرداختن به این ماجرا را دارد. 

وی در ادامه نوشته است که همه می‌توانند ضمن تماس با این ایمیل، ‌اطلاعات خود در این زمینه را در اختیار این بنگاه خبرپراکنی قرار دهند! 

جاسوسی آشکار خبرنگاران بی‌بی‌سی از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی در حالی ادامه دارد که مسئولان امنیتی بار‌ها در مورد امکان درز اطلاعات محرمانه از طریق اینترنت به کاربران این شبکه هشدار داده و اخیراً نیز تعدادی از مستندسازان که به دام این شبکه افتاده بودند، دستگیر شدند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
یعنی میگین شبکه خبری جهانی و مهمی مثل بی بی سی این خبر مهم را مثل صدا و سیما سانسور کنه و هیچی نگه و یا ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها