کد خبر: ۲۶۲۵۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا:
سایپا نیوز: مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا که در بازدیدی سرزده به تعمیرگاههای مرکزی سایپا رفته بود، با اشاره به اهمیت کیفیت ارائه خدمات در تمام نمایندگی های مجاز گفت: مشتری در مجموعه سایپا با ارزش ترین فرد است، باید سعی کنیم که احترام کامل مشتریان را بجا بیاوریم و در زمان دریافت خدمات گارانتی و وارانتی بهترین امکانات را برای مشتریان فراهم نمائیم تا بتواند با خاطره خوبی همیشه از خدمات سایپا یاد کند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایپا نیوز، مهندس سعید مدنی از روند روبه جلو ارائه خدمات در تعمیرگاههای مرکزی اظهار رضایت کرد و گفت: برای رسیدن به رضایت کامل مشتری با اهمیت ترین موضوع است و همیشه برنامه ریزی ها در سایپا از مرحله طراحی تا خدمات پس از فروش بر این منوال بوده است، برنامه جدید سایپا در توسعه محصول نیز برای ارائه تنوع بیشتر در انتخاب مشتری در نظر گرفته شده و خروجی ها در  نظر سنجی از مشتریان در مورد انتظار از خودروهای سایپا پایه گذار این توسعه است .

وی افزود : در پلت فرم sp100  با یک برنامه ریزی منسجم سعی کرده ایم تمامی خواسته هایی که مشتریان از یک خودروی درکلاس متفاوت دارند را برآورده کنیم و همچنین در انتخاب محصولات شرکای خارجی نیز سعی کرده ایم بهترین و موفقترین محصولات را انتخاب کنیم.

وی در ادامه گفت: بر خلاف بقیه شرکتها،  قبل از ارائه محصول ابتدا آموزش تعمیرکاران را انجام داده ایم تا هر خودرو که توسط سایپا عرضه می شود در شبکه گسترده و پر قدرت سایپا به خوبی پشتیبانی شود .

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در پایان با اشاره به زحمات و برنامه  مدون ارائه خدمات در سایپا یدک که باعث شده سایپا بهترین گزارشات را در این زمینه داشته باشدگفت: آموزش و پرورش بهترین پرسنل مشتری مدار و جلوگیری از معطلی مشتریان در تعمیرگاهها جزء وظایفی است که سایپا یدک سریعاً برای رسیدن به بهترین درجه های آن تلاش خود را دو چندان کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها