وی افزود : در پلت فرم sp100 با یک برنامه ریزی منسجم سعی کرده ایم تمامی خواسته هایی که مشتریان از یک خودروی درکلاس متفاوت دارند را برآورده کنیم و همچنین در انتخاب محصولات شرکای خارجی نیز سعی کرده ایم بهترین و موفقترین محصولات را انتخاب کنیم.
وی در ادامه گفت: بر خلاف بقیه شرکتها، قبل از ارائه محصول ابتدا آموزش تعمیرکاران را انجام داده ایم تا هر خودرو که توسط سایپا عرضه می شود در شبکه گسترده و پر قدرت سایپا به خوبی پشتیبانی شود .
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در پایان با اشاره به زحمات و برنامه مدون ارائه خدمات در سایپا یدک که باعث شده سایپا بهترین گزارشات را در این زمینه داشته باشدگفت: آموزش و پرورش بهترین پرسنل مشتری مدار و جلوگیری از معطلی مشتریان در تعمیرگاهها جزء وظایفی است که سایپا یدک سریعاً برای رسیدن به بهترین درجه های آن تلاش خود را دو چندان کند.