کد خبر: ۲۶۱۷۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
تيم پديده مشهد با برد مقابل تيم خونه به خونه بابل به دور بعدي مسابقات جام حذفي صعود کرد و به گسترش رسيد.
به گزارش پایگاه 598، رضا عنایتی مهاجم پدیده در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: همانطور که پیش بنی می‌ شد بازی سختی بود و این هم یک امر طبیعی است. تیم های رده هایی پایین تر مقابل تیم های لیگ‌برتری یک فاکتور دارند به نام انگیزه. البته ما می‌ توانستیم با اختلاف بیشتری حریف را شکست دهیم. از لحاظ انگیزشی تمام تلاشمان را کردیم و خونه به خونه بابل را شکست دادیم.

او در مورد ضعف خط حمله ادامه داد: باید این را گذاشت به حساب نداشتن تمرکز و کمی هم بدشانسی مثلا دیروز موقعیت هایی که گیر بچه های ما آمد بالای 90درصد بود. به هر حال هیچ بازیکنی دوست ندارد که گل نزد اما گاهی اوقات بخاطر استرس و یا فشار زیاد موقعیت ها تبدیل به گل نمی‌ شود. ما باید هر چه سریع تر این معضل را حل کنم و از موقعیت هایمان نهایت استفاده را ببریم.

وقتی از مهاجم پدیده در مورد گل شاکری که گفته می‌ شود خطا بود سوال شد پاسخ داد: به هر حال اتفاقی است که افتاده کارشناسان باید در مورد داوری نظر دهند. خطا بوده یا نبوده به هر حال گل گرفته شده، خیلی از اوقات هم قضاوت ها به ضرر ما بده اما صدایمان درنیامده. در همین بازی یک پنالتی برای من گرفته نشد اشتباهات داوری غیرقابل انکار است. همانطور که بازیکن موقع پاس دادن اشتباه می‌ کند داور هم نمی‌ تواند یک تنه حواسش به همه جا باشد و ممکن است اشتباه کند.

عنایتی در مورد دیدار با گسترش فولاد در یک هشتم نهایی افزود: باید صبر کنیم و ببینیم میزبان چه کسی است. جام حذفی شرایط خاصی خودش را دارد همانطور که که دیدید تیم های بزرگی مثل فولاد، صبا و ملوان از دور مسابقات کنار رفتند. گسترش هم با آمدن کمالوند از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کرده. همانطور که گفتمم کمتر انگیزه در چنین بازی هایی مهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها