کد خبر: ۲۶۱۷۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
مهرداد پولادي ستاره تيم‌ملي فوتبال ايران در جام‌جهاني 2014 برزيل، شب گذشته اولين بازي خود براي الشحانيه را انجام داد اما حضور او در تيم‌ملي فوتبال ايران با چالش هاي جدي مواجه شده است.
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد پولادی مهمترین قربانی بررسی مجدد کارت های پایان خدمت بازیکنان فوتبال ایران است. سوژه ای که در سه ماه گذشته خبر اول فوتبال ایران بوده است، فوتبالی که اگرچه در امور فنی و داخل زمین حرف چندان زیادی برای گفتن ندارد. اما بیرون از میدان پرخبر و پرحادثه است.

مهرداد پولادی که در جام‌جهانی 2014 نمایش دور از تصوری داشت، با آغاز مسابقات لیگ به قطر رفت و با وجود آنکه گفته می‌ شد با پرسپولیس قرارداد دارد. با استخدام یک وکیل خارجی، متمم قرارداد خود را با پرسپولیس به فیفا تحویل داد و توانست از جمع قرمزپوشان جدا بشود و به الشحانیه قطر بپیوندد. این در حالی است که پرسپولیسی ها به حضور مجدد این بازیکن دل بسته بودند. پولادی اما به جز درگیری حقوقی با پرسپولیس مشکل مهم دیگری هم دارد.

همانطور که می‌ دانید او از جمله بازیکنانی است که کارت پایان خدمتش دارای اشکال تشخیص داده شد و حالا برای بررسی مجدد مدارکش باید به ایران برگردد اما حضور مجدد او در ایران این ریسک را به همراه دارد که دیگر نتواند از مرزهای ایران خارج بشود؛ در این شرایط پولادی تصمیم گرفته فعلا در حوالی کشورش آفتابی نشود. او حتی برای دریافت ویزای پرتغال از همان قطر اقدام کرد.

پولادی که ویزای کار کشور قطر را دارد، فعلا در این کشور به ادامه فعالیت مشغول است. اما دیر یا زود باید در این زمینه یک تصمیم جدی بگیرد بخصوص که پای حوزه نظام وظیفه و پیگیری آنها در میان است. طبق آنچه که گفته شده است، حضور پولادی در تیم‌ملی هم حتی ممکن است تحت تاثیر این ماجرا قرار بگیرد، اگرچه یکی از اعضای کادرفنی تیم‌ملی می‌ گوید به پولادی احتیاج داریم و او از بازیکنان ثابت ایران در جام ملت های آسیا خواهد بود مگر آنکه در این زمینه دستوری مستقیم به فدراسیون برسد.

یکی از چالش های پیش روی پولادی، اردوی تیم‌ملی ایران در تهران است که قبل از جام ملت ها برنامه ریزی شده است، همچنین تیم‌ملی بعد از اردوی آفریقای جنوبی یک بازی دوستانه در تهران خواهد داشت که باید دید آیا پولادی در این دو مقطع به ایران می‌ آید یا نه؟

به نظر می‌ رسد در این باره فدراسیون فوتبال باید تدبیر اصلی را بیاندیشد بخصوص که کی‌روش این بازیکن را برای قهرمانی در جام ملت ها نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها