کد خبر: ۲۶۱۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۰
ناصر شهرياري بازيگر نقش ناصر در سريال "وضعيت سفيد" معتقد است: سريال "وضعيت سفيد" به كارگرداني حميد نعمت اله ازجمله مجموعه هايي است كه همچون سريال تاريخي امكانات خاص خود را طلبيده و اثري ملي و ماندگار محسوب مي‌شود.

ناصر شهرياري بازيگر اين سريال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: آغاز همكاري من در اين سريال به سال هاي قبل برمي‌گردد كه با هادي مقدم دوست (نويسنده) و حميد نعمت اله در تله فيلمي با عنوان "فريدون مهربان است" به ايفاي نقش پرداختم.

وي در ارتباط با نقش خود در سريال "وضعيت سفيد" اظهار داشت: در اين سريال نقش متفاوتي به نام ناصر را برعهده داشتتم كه اين كاراكتر برايم نقش كمرنگي و در عين حال تاثير گذار بود.

شهرياري كه در سريال و تله فيلم هايي چون "فريدون مهربان است"، "هزاران چشم"، "ماراتن در قفس"، "مرخصي"، "چتر سفيد"، "راه شب" و "دونده" به ايفاي نقش پرداخته است، گفت: اين نقش به شخصيت من نزديك نبود چون اين كاراكتر را هادي مقدم دوست با شناختي كه از قبل نسبت به من داشت و توانايي هايي كه در من ديده، ترسيم كرده بود.

وي بيان كرد: سريال "وضعيت سفيد" دو موضوع را به صورت موازي بيان كرد، يكي موضوع جنگ و ديگري موضوع ارتباطات خانوادگي كه در فضايي ملموس و قابل باور به تصوير كشيده شده است.

شهرياري افزود: در سريال "وضعيت سفيد" همبستگي، همدلي و داشتن فضاي متناسب بين گروه برقرار بود چون 15 ماه در خارج از تهران در شرايط آب و هوايي نامساعد قرار داشتيم كه اين مسائل نه تنها در بين گروه و ديگر عوامل حس نمي‌شد، بلكه صبح روز بعد با عشق و علاقه مقابل دوربين مي رفتيم.

اين بازيگر افزود: حميد نعمت اله كارگردان آرام و خوبي است كه به هيچ عنوان رفتارهاي خشونت بار از خود بروز نمي‌دهد و اين امر برايم بسيار ارزشمند بود.

وي تصريح كرد: حميد نعمت اله در ساخت اين سريال حتي از يك كلمه هم نمي‌گذشت، حتي سكانسي كه در حدود 25 بازيگر اصلي و حرفه اي حضور داشتند و آن پلان مورد قبول واقع شد، اما به دليل پارگي سر جورابم سكانس را دوباره از نو گرفتيم.

شهرياري در ارتباط با ويژگي هاي سريال "وضعيت سفيد" گفت: اين سريال در يك مديوم سينمايي و دكوپاژي متناسب با داشتن فضاهاي مناسب توانست در زمره سريال هاي ماندگار قرار گيرد.

وي خاطرنشان كرد: اين سريال كمتر از سريال هاي تاريخي سينما نيست، چون همان سختي هايي كه در ساخت يك سريال تاريخي وجود دارد را داشت و همانند آن ها اثري ماندگار و به يادماندني خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها